Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Snart juni å store forventninger så en reaksjon ned med det første har jeg ikke trua på.

2 Likes

Ja, kjedelig at en ikke får med hele historikken i TV…

Jobber seg oppover mot 8 nå. Tror ikke det er tradere siden det går så jevnt og på moderat volum. Er det den nye storeieren fra siste emisjon som kjøper mer tro? :thinking:

8,30 :white_check_mark:

1 Like

Da toucher vi 3x emisjonskurs. Vakkert :heart_eyes:

3 Likes

Skjer nå a 8,95 :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Ikke vet jeg. Får vi en avtale går den fort videre.

2 Likes

Stor spread… Blir ikke overrasket om den avslutter under 8… Uansett en fantastisk uke :blush:

God helg :sun_with_face::beer:

4 Likes

Klok av skade burde man tatt litt gevinst på +125% men hvor ofte får man være med på dette.

4 Likes

Ja har fundert på det samme… Vanskelig å forstå hva som driver den så veldig… Håper det ikke er pump and dump :wink:

God helg ! :sunglasses:

4 Likes

Jeg har vært med på så mye opp og ned at jeg skal bli med videre opp her. Morro. Skal kanskje selge litt på første gode nyhet.

3 Likes

Må si dette har vært en ålreit uke mtp at det ikke har kommet noe nytt. Men så har den jo vært priset veldig lavt også da, så er jo ikke ufortjent.

4 Likes

Har noen sett på listene hvem det er som kjøper?

Vi har ikke tilgang til lister på samme måte som i norske aksjer. På det svenske diskusjonsforumet Discord snakkes det om at Dimitris Gioulekas har kjøpt mye aksjer i vinter.

Han er sjef for det store konsulentforetaket Knightec. Hvem som har kjøpt den siste uken vet ikke jeg iallefall.

2 Likes

Denne ble delt på discord i går :blush:

3 Likes

Peiser på :muscle:

6 Likes

Bra volum også allerede

4 Likes

DUNDRER PÅ :stuck_out_tongue_winking_eye:
Må få en melding på dette nå :pray:

3 Likes

Det her er en av de beste følelsene i verden, å se kursen bare gå en vei.

5 Likes