Snart juni å store forventninger så en reaksjon ned med det første har jeg ikke trua på.
Jobber seg oppover mot 8 nå. Tror ikke det er tradere siden det går så jevnt og på moderat volum. Er det den nye storeieren fra siste emisjon som kjøper mer tro?
8,30
Da toucher vi 3x emisjonskurs. Vakkert
Skjer nå a 8,95
Ikke vet jeg. Får vi en avtale går den fort videre.
Stor spread… Blir ikke overrasket om den avslutter under 8… Uansett en fantastisk uke
God helg
Klok av skade burde man tatt litt gevinst på +125% men hvor ofte får man være med på dette.
Ja har fundert på det samme… Vanskelig å forstå hva som driver den så veldig… Håper det ikke er pump and dump
God helg !
Jeg har vært med på så mye opp og ned at jeg skal bli med videre opp her. Morro. Skal kanskje selge litt på første gode nyhet.
Må si dette har vært en ålreit uke mtp at det ikke har kommet noe nytt. Men så har den jo vært priset veldig lavt også da, så er jo ikke ufortjent.
Har noen sett på listene hvem det er som kjøper?
Vi har ikke tilgang til lister på samme måte som i norske aksjer. På det svenske diskusjonsforumet Discord snakkes det om at Dimitris Gioulekas har kjøpt mye aksjer i vinter.
Han er sjef for det store konsulentforetaket Knightec. Hvem som har kjøpt den siste uken vet ikke jeg iallefall.
Peiser på
Bra volum også allerede
DUNDRER PÅ
Må få en melding på dette nå
Det her er en av de beste følelsene i verden, å se kursen bare gå en vei.