Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Hva er motstandsnivåer oppover nå da? Må si jeg er positivt overrasket over volum og kurs siste uka.

Har ikke nok informasjon fra tradingview, siden nynoteringen på svenskebørsen. Men støttenivåer for fibonacci ligger vel rundt ca 6kr, samt 5,42 reff tidligere topper. Men lite volum å informasjon å basere det på.

Er litt overrasket over kurs i det siste, først siste dagenes volum som er “innafor”, så man er vel litt i ukjent farvann pdd. Synd man ikke kan se hvilke meglerhus som handler lengre.

Kursen falt raskt i fjor høst, fra sluttkurs 17, 05 tirsdag 30. august til sluttkurs 8, 00 mandag 5. september. Det gikk endel volum da naturligvis.

Husk at Market cap er bare ca 250 millioner på kurs 10. Fortsatt billig i forhold til det den var.

3 Likes

https://www.redeye.se/events/872212/redeye-theme-recycling?utm_source=avanza&utm_medium=RSS

Fra 23:40 :blush:

Viser frem PHO og påstår de er den eneste i verden som kan produsere det på en økonomisk måte, og at alle topp 3 (kosmetikk, kjemi og godis) evaluerer nettopp denne. Nevner også en selskap som vil bruke PHA til bildeler fordi egenskapene er bedre enn vanlig plast… Og på spørsmål om når de forventer “signifikante” lisensinntekter svarer Edvard “hoppas redan i år”.

8 Likes

Ikke så mye å kommentere på her egentlig. Overkjøpt og forventer reaksjon ned - samtidig kan den holde seg slik en stund mens kursen vandrer oppover. Volumet ikke all verden på oppgangen så jeg ville ikke tillagt bevegelsen mye tyngde.

For de som kjøpte på ca. 4kr fremstår ca. +75% som en bra reward mtp risken for at den raskt kan falle tilbake (dersom oppgangen er traderstyrt).

Stusser over den korte historikken jeg får opp på BIOEX i TV. De har da holdt på lenger enn siden desember 2022?

1 Like

De byttet vel børs. Fra spotlight

Snart juni å store forventninger så en reaksjon ned med det første har jeg ikke trua på.

2 Likes

Ja, kjedelig at en ikke får med hele historikken i TV…

Jobber seg oppover mot 8 nå. Tror ikke det er tradere siden det går så jevnt og på moderat volum. Er det den nye storeieren fra siste emisjon som kjøper mer tro? :thinking:

8,30 :white_check_mark:

1 Like

Da toucher vi 3x emisjonskurs. Vakkert :heart_eyes:

3 Likes

Skjer nå a 8,95 :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Ikke vet jeg. Får vi en avtale går den fort videre.

2 Likes

Stor spread… Blir ikke overrasket om den avslutter under 8… Uansett en fantastisk uke :blush:

God helg :sun_with_face::beer:

4 Likes

Klok av skade burde man tatt litt gevinst på +125% men hvor ofte får man være med på dette.

4 Likes

Ja har fundert på det samme… Vanskelig å forstå hva som driver den så veldig… Håper det ikke er pump and dump :wink:

God helg ! :sunglasses:

4 Likes

Jeg har vært med på så mye opp og ned at jeg skal bli med videre opp her. Morro. Skal kanskje selge litt på første gode nyhet.

3 Likes

Må si dette har vært en ålreit uke mtp at det ikke har kommet noe nytt. Men så har den jo vært priset veldig lavt også da, så er jo ikke ufortjent.

4 Likes

Har noen sett på listene hvem det er som kjøper?