Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Norge har vært en av initiativtakerne til å få til en global avtale mot plastforurensing og har en sentral rolle i forhandlingene. Espen Barth Eide leder sammen Rwandas miljøminister en høyambisjonsgruppe av over 55 land som arbeider for en sterk avtale.

Norge mener det er behov for rettslig bindende tiltak i hele plastens livsløp fra produksjons- og designfasen til endelig avfallshåndtering.

2 Likes

Forbud mot miljøgifter som brukes i bl.a. plast utvides. Blir nok mer av det i tiden som kommer, og etter hvert applikasjoner relevante for BIOEX

4 Likes
3 Likes
2 Likes

Hvem tar ansvaret og stiller som representant for TI Investors for å inspisere de nye fasilitetene? :nerd_face:

1 Like

Kanskje lage en poll om antall aksjer TI representerer

“Jeg bringer med meg gratulasjoner fra en gruppering norske investorer, som virkelig heier på BIOEX. Vi representerer ca x,x mill aksjer.”

Jeg vurderer faktisk å dra… Men over 6 timers kjøring per vei :thinking:

1 Like

Vi vippser diett penger mot oppdatering!!

2 Likes

Helt på tampen sier Edvard at han har mest tro på personal care segmentet ift inntjening… Og om de faktisk er det eneste som kan fremstille PHO, så kan nok det stemme godt mtp 3 store selskaper som ser på nettopp det. Må jo være veldig høye marginer på.f eks leppestift og solkrem

1 Like

Melding om amerikansk start up

8 Likes

Den der nye fabrikken skal vel være å oppe å gå iløpet av juni nå. Skal vi anta litt newsflow i rundt det?

Du tenker på demo anlegget? Spørst om det blir så mye mer enn meldingen de la ut nylig

Delt på discord:

2 Likes

Er det gått inflasjon i Iain M Banks’ Culture referanser? @Excession

Hahaha Interesting Times Gang :heart_eyes:

1 Like

:sweden:

15 Likes

Toppers, gleder meg til referat :+1:

1 Like

Det der er kult. God tur og kjør forsiktig :blush:

1 Like

12 timer kjøring + ladestopp… Tar referat i morgen :wink:

Men, på tampen sa jeg at det blir ikke noe ferie på dem i Bioextrax… Svaret var:
“nei, når anlegget er i gang har vi ikke tid til å stoppe det i 5 uker, så det blir ikke noe ferie!”

13 Likes

Neej, semester får man ta nåt annat år :wink: