Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Takker @Kryptoball

7 Likes
8 Likes

10 Likes

Skriftlig høring med frist 2. mai

4 Likes
1 Like

Ikke så mye nytt under solen. Det mest interessante ved videoen er han som stiller spørsmål. Må vel være den mest uinteressert reporter ever :joy:

Ja, han ser ut som han trives best bak Excel-arkene.

Med Edvard gjør en bra presentasjon. Dyktig å formidle

Dette er gjennombrudd for og få bukt med plastforurensning ,men det er fortsatt like stort behov for bioplast.

1 Like

Q1:

“I april deltog vi på In-Cosmetics Global i Amsterdam – en av de viktigaste branschmässorna för personal care-industrin. [] Vi passade även på att träffa representanter från Kemiföretaget och hade positiva dialoger kring strategier och tidpunkt för deras lansering av produkter baserade på PHO inom ett antal olika marknadssegment.”

Jeg tolker det som at på tross av at LOI ble forlenget ut juni er sannsynligheten for at dette blir noe av, meget stor. Kemibolaget og Bioextrax har jobbet sammen i flere år, og siden i høst gjensidig eksklusivt.

6 Likes

Fra cord’en

3 Likes

Dagens svar på spørsmål i forbindelse med forrige ukes Q1-rapport ligger alt ute på Quartr.

Det som gjenstår med Kemi er å bli enige om hvilke produktmarkeder som skal omfattes av avtalen. Det bør ikke være umulig å bli enige om det.

3 Likes

Hvis man fantaserer litt så må Kemi ønske seg flere rettigheter for mindre penger enn det EH har sett for seg hvis dette skal være en problemstilling. Kanskje ønsker Kemi å blokkere for andre partnere uten å kompensere fullt ut for det. Dette høres umiddelbart komplekst og vanskelig ut, noe som muligens forklarer at endel ser ut til å kaste kortene etter webcasten.

Men dette blir spekulasjon selvsagt og jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Blir vel bare sittende, som vanlig :smiley:

1 Like

Som sagt virker det ikke som om det er veldig problematiske diskusjoner som gjenstår med Kemi. Kemi er nødt til å finne erstatninger for plast i kosmetikk og hudpleie fremover. Sannsynligheten for at det blir en avtale innen kort tid setter jeg pengene mine på at er svært høy.

Når det gjelder tyggegummi er det produktmessige i orden, og det regulatoriske som gjenstår. Som slik jeg forstår det betyr at man kan lage kvalitetsmessig god nok tyggegummi til at en av verdens største tyggegummiprodusenter ønsker å gå for det. Med tanke på alt som kommer frem for tiden om mikroplast i kroppen, er det lett å tenke seg at tradisjonell oljebasert plasttyggegummi etter hvert vil miste sin appell.

4 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Betalt analyse

3 Likes

Anbefaler alle som er interessert i Bioextrax å bli med i Discorden. Mye god info om et selskap som kan transformeres fra et selskap med spennende teknologi til et kommersielt case med stort potensiale de neste månedene. Siste på Discorden nå er rapport fra generalforsamlingen hvor det kom mye nyttig info.

3 Likes

jeg har hørt så mye de neste mnd i bioex at jeg har sonet ut en del vertfall på discorden. Men hvis du sier at det nå for en gang skyld begynner å ligne noe så har du nok pondus til at jeg gidder å se inn i caset igjen :slight_smile:

1 Like
3 Likes

KLDs vurdering av de konkrete forslagene: