Hvor mange slike utvardering avtaler har de egentlig? Begynner vel å nærme seg 15 stk? Ord som går igjen er globale multi milliard selskaper i søppel næringen kosmetikk plast produksjon osv. Det må da nærme seg en kommersiell avtale innen kort tid? Dobler vi da eller mer?
Her gjelder det å ha litt tålmodighet så dunker det inn kommersielle avtaler på rekke og rad tror jeg. Jeg håper den første kommer før sommeren, deretter er det bare å lene seg tilbake
Det er nesten utrolig hvis vi ikke får noen kommersiell avtale etter hvert. Litt avhengig av avtalen, men jeg tror vi vil se en dobling av kursen når det skjer. Jeg sitter fortsatt fullastet i Bioextrax og gleder meg til fremtiden. Jeg er spent på hva som skjer med kursen om det kommer en negativ beskjed, at en avtale ikke går videre. Med så mange utviklingsprosjekter kan det ikke ha så mye å si, men markedet kan reagere annerledes. Jeg får se på det som en mulighet til å handle litt mer.
Noen som vet hvordan man går frem for å tegne seg i emisjonen her? Aldri gjort dette tidligere…
Det kommer nok hos megler etterhvert. Nordnet bruker å ha opplegg for dette for sine kunder iallefall.
Flott at du poster dokumentet @zappa66. Men hvordan skjer dette rent praktisk i nordnet? Jeg bruker ikke nordnet til vanlig, kun ved enkle kjøp i sverige, så er ikke helt stødig på dette uten vpn.
Det kommer nok under “selskapshendelser” når du er innlogget i Nordnet. I slutten av uken tipper jeg, tegningsperiode fra 20 mai.
BIOEX UR (unit rights) har nå dukket opp hos Nordnet. Tegningsperioden starter i morgen.
Er det slik at ein kan teikne seg heilt fram til børsslutt 26. mai?
Ser ut som Nordnet tar imot tegning tom 26 mai ja. Oppgjørsdag 3.juni.
Den er grei, takk for svar
Overrasket over at de bare skal bruke 10 % på “Produktionsutrustning”…
I nordnet-app ser jeg nå at det har dukket opp en posisjon med samme antallet aksjer jeg har under fanen «Bioextrax UR». Regner med at «UR» tilsvarer uten retter? Dette handles i øeblikket for 0,61 SEK.
Er dette kjøp og salg at unitretter, eller hva?
Deler du antallet på 20, har du antallet du kan tegne aksjer for på kr 70…
Og deler en det på 3 igjen får en antall TO2 opsjoner
Så når kursen er 77 så bør man selge aksjen og kjøpe retten?
Om du kjøper 60 rettigheter til 0,6 kr bruker du 36 kr på rettigheter til 3 aksjer a kr 70 og 1 TO2 opsjon til kr 70 (min) - 98 (maks). Så selve aksjene blir jo på en måte dyrere, men opsjonen kan jo potensielt være mye billigere enn kursen om 1 års tid…
Egentlig er rettene til dagens pris på over 0.6 dyrt…
Hadde tenkt å kjøpe større post… Men er i tenkemodus…