Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Kemiföretaget har dock uttryckt en öppenhet för olika former av samarbete, från en renodlad kundrelation, till ett långsiktigt strategiskt samarbete, till förvärv av – eller investering i – Bioextrax.

Spennende.

7 Likes

Deras potentiella intresse i en långsiktig relation ser jag som en bra möjlighet för att accelerera en global kommersialisering av våra teknologier, vilket kan hjälpa oss att skynda på omställningen till ett mer cirkulärt samhälle. ” säger Edvard Hall, VD, Bioextrax.

6 Likes

Antyder jo oppkjøp den siste setningen der. Håper inderlig at det bli realisert mange avtaler før vi kommer så langt.

4 Likes

En helt FANTASTISK melding…
Enda et gigantisk selskap som melder seg på…
Nå starter kappløpet :muscle::muscle::muscle:

1 Like

Dette er det andre topp 10 i verden av kjemi selskap som starter opp samarbeid med Bioextrax…
Litt lov til å bli opprømt på slike dager :grin::grin::grin:

2 Likes

Ja en flott melding… men jeg syntes også vi skal være edruelige å innse at måten bioex har produsert på har vært for dyrt. Kan dette være ett problem?

Men nå er hele røkla involvert.

Har vi en komplett.liste over utprøvings avtaler?

Jeg tror det er snakk om at selskapet som har kommet i kontakt med Bioextrax opplevde den måten de (kjemiselskapet) først prøvde det på som for dyr :slight_smile:

1 Like

Hvis du tenker hva det stod i meldingen, så skjønte jeg det som at måten det kjemi selskapet hadde forsøkt å gjøre det tidligere ble for dyrt og at det er derfor de har inngått avtale med Bioextrax

1 Like

Slik jeg leser det, er ikke Bioextrax sin metode bidratt til uøkonomiske produksjonsmetoder før, men tidligere prosesser for kjemi foretaget.
Bioextrax skal bidra med patenterade produksjonsmetoder som gir økonomi i det å tenke miljø.
Alt kan leses om metoder og fordeler på Bioextrax sine hjemmesider. :grin:

1 Like

Stemmer, godt fortalt! :blush:

Ja, det er jo ett av hovedargumentene til Bioex, at det er mye rimeligere å fremstille PHA med deres metode

1 Like

Hvis Bioextrax løser flaskehalsen her, hva tror dere vil skje med de resterende topp 10 selskap innen kjemiproduksjon?

Vi er ikke der ennå, men å ha Bioextrax i portefølje si nå, bør være en selvfølge :grin:

2 Likes

Fantastisk melding som også viser at Bioextrax har en rimelig produksjonsprosess sammenlignet med andre.

4 Likes

Passet fint å få denne meldingen etter splitten :ok_hand:

2 Likes

Enda en hyggelig melding fra Bioex. Men fortsatt ikke noe kommersielt gjennombrudd. Tusen kroners spørsmålet er om de klarer å få til storskala produksjon med teknologien.

Gratulere til de tålmodige

5 Likes

Enig i det Zappa66…

Til nå ser det meget lyst ut, så får mann se om Bioextrax lykkes 100% eller midt imellom.
Nå er jo også en plattformteknologi, så dette kan bli bra innen flere segment, men mann lykkes sjeldent med alt :blush:

Ja jeg forstår. Jeg gikk rett og slett i surr ift svensken… det er jo faktisk en kanon melding.

1 Like

Nå ble det fart igjen :blush:

3 Likes

36 x 4 = 144 etter gammel kurs :grin:

Hvordan er det forresten med TO2 opsjoner, ble antall der også splittet? I så fall må jeg kontakte DNB igjen …

1 Like

Prisen på opsjonen/aksjen ble justert…

1 Like