Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Fartin…
Ikke mye annet hadde gledet meg mer, om du fikk rett og nr 10 på lista hadde smelt inn med en avtale…
Den hadde satt føringer på hva som er mulig… :hugs:

1 Like

Du har nok mer innsikt enn meg i denne chilli. Jeg har bare lest de store overskriftene.

2 Likes

Flere på Avanza forumet i Sverige som tenker som meg :grin:

“Strålande framtid! Bolaget blir gång på gång kontaktade av jättar i branschen. Flera samarbeten pågår just nu och de kommer förhoppningsvis leda till produktion. Det är då det riktigt intressanta börjar. Det handlar om storindustri och enorma summor i omsättning. Förhoppningsvis kommer B ta en del av den kakan. Royaltyn beräknas ligga på mellan 5 och 10 procent.”

3 Likes

Enda en dag med flott kursutvikling. Får håpe det holder seg og at den ikke begynner å sige nedover.

5 Likes

Mtp det momentet bioex har fått nå så tror jeg ikke den skal ned enda. Volumet er fortsatt veldig høyt og det kjøpes mye på høyere og høyere kurser.

En ny melding så vil det virkelig ta fyr i teltet. Fine dager, bare å nyte :slight_smile:

4 Likes

Det er jeg ganske uenig i. Fort noen som ser seg nøgd med 50%+. Det avhenger en del av hva de melder videre, de må lande noe kommersielt. Da vil dominoeffekten slå inn

2 Likes

Du tror ikke folk allerede har gevinst sikret på et rekordhøyt volum 2 siste dagene?

Sier ikke at den skal videre opp. Men med det volumet(momentet) så er det større interresse enn normalt og kjøperne tar foreløpig imot.

Men enig i at det er kommersielle avtaler det virkelig vil ta av på.

2 Likes

Med 33% siste uken tror jeg nok de som har ønsket gevinst sikring har gjort akkurat det. Her er det etter splitten blitt enda flere aksjonærer som har tatt plass. Uten tvivel. Med en «NY» kurs i dag på 38,- så tror jeg meget bestemt denne vil løpe på grønne tall fremover mot neste melding fra selskapet. Mine x antall k blir med videre urørt.

3 Likes

Selv gevinssikret jeg og solgte hele 154 aksjer på 37.8, så nå blir det en god flaske på polet og en skikkelig hekkesaks. Resten av aksjene blir med videre. God helg og gratulerer med en flott uke i Bioex

2 Likes

Det er slik mann blir rik, selg til det en trenger å bli med videre :+1::+1::grin:

Vanskelig å trekke ut enkelte avtaler en venter mest på, men må si begge kjemiselskapene - topp 10 og topp 3 verden + topp 3 i verden innen kosmetikk smaker uhorvelig godt i hode og mage.
Litt gevinstsikring der, gjør seg bra … :hugs: :fire: :fire::fire:

1 Like

Det kan man aldri vite. Du må huske at volumet er ikke så høyt i aksjen. Vi har sett store svingninger før, så jeg holder meg ganske nøytral til at vi skal se noe mer pågang.

Det viktigste for selskapet er som sagt å få inn en bekreftet kommersiell avtale. Før den tiden kan vi fortsatt forvente berg og dalbane

1 Like

Uten tvil blir det Berg og dalbane :blush:
Men om det fortsetter med 3 skritt frem og 2 tilbake, uke etter uke frem til en banebrytende melding, så blir jeg knallfornøyd :hugs:
Det er ulike strategier som skaper markedet :blush:
Min er å sitte med minimum 70% av dagens beholdning i lang lang tid.
De 30% skal inn i ett par andre knallaksjer, slik går nå dagan :blush:

1 Like

Til hvilke aksjer skal du omplassere de til?

Skal ha mer Ultimo…
Antallet i Bioextrax har økt, mens Ultimo har blitt færre, og det plager meg :joy:

Til nå, det rette valget. Men det kan snu på timen. Den andre står mellom 2 kandidater, ikke bestemt meg… Ting kan endre seg… :blush:

Tenker i samme baner Chilli. Har endel U fra før og skal ha mer men selger ikke Bioextrax nå. Utsiktene er så spennende nå at jeg tror vi når market cap på 1 mrd i løpet av året med en avtale eller to. Da er vi vel på mellom 70 og 75 i kurs.

3 Likes

Det blir nok litt frem å tilbake i tiden frem mot en eventuell kommersiell avtale som kanskje kommer før jul med en da kurs på 70,- :man_shrugging:

Jeg håper og TROR på første kommersielle avtale er på plass i august og i beste fall 3 til 4 stk på plass innen desember…
Håper dette blir en knakende god høst og H2 :hugs::grin:

Nb. Slår dette til, ser vi tresifret kurs alt i år :muscle:

2 Likes

Det tror jeg fort kan skje også chilli. Men det kan også komme en dårlig melding med at en aktør ikke vil gå videre til eksempel og da går vi nok fort ned en del. Men det er risk rewarden.

Uansett veldig spennende tid i møte. Jeg har troen :grin:

1 Like

Er ikke sikker på om de melder avslutning av samarbeid. Det har ikke skjedd hittil iallefall.

2 Likes

Med så mange vurderings avtaler, er det nesten naturlig at ikke alle treffer, eller tar lang tid pga “utfordringer”
Men tror ikke det da vil komme egen melding på dette…

Hadde de signert en form for “bindene” avtale, og så gikk ikke det å gjennomføre, så hadde det kommet egen melding…

Edvard selv håper på avtale i hvert segment…

Tvi tvi for en fremgangsrik høst :grin:

3 Likes