Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Absolutt noe jeg lurer på…kan de ha avsluttet noen allerede uten å melde det? Hadde vært fint med en oppdatering… Q2 rapport 27 aug…

1 Like

Et innledet samarbeid skal børsmeldes med dertil avsluttet.

1 Like

Absolutt spørsmål en kan fremme til Q rapporten :+1:

1 Like

Treffer vi her, når vi er så tidlig ute, så tror jeg vi alle tjener gode penger. Fallgruven er stor, men det tror jeg alle er inneforstått med. Det er bare å krysse fingrene og håpe at bioex klarer å gjøre prosessen kostnadseffektiv.

3 Likes

Akkurat dette har de vel bevist? Disse fallgruvene bør vi jo kunne klare å kartlegge her på forumet.

Selv om den prosentvis er ned akkurat nå, synes jeg kjøperne tar i mot greit…

At noen vil gevinstsikre/omplassere er forståelig :blush:
Sitter helt i ro og venter :grin:

2 Likes

Ja foreløpig tar de imot på bra volum(til Bioextrax å være). Så får vi se om det holder. Bygger ihvertfall ett solid gulv.

3 Likes

Ett forum uten litt spekulasjoner, hva er det…
Jeg tror nå at vi får en melding denne uka :grin:

4 Likes

Hei…
Har sjekket opp diskusjonen om Bioextrax melder en evt utvärderingsavtal avsluttet…
Det vil de gjøre…

Så konklusjon er at ingen er avsluttet :grin:

Concorde hadde rett :+1:

3 Likes

:muscle::muscle::muscle::grin:

1 Like

image

1 Like

Det var da voldsomt på mårrakvisten da :dart:

Lav salgsvilje, det er flott! Uventet kursøkning, flere dager etter melding. Det er godt å se at handelen er litt annerledes en hva vi har sett tidligere med raskt synkende kurser. Tidligere var dette en enkel aksje å trade syntes jeg, med høye hopp og senere lett å kjøpe igjen på synkende kurser. Det viser seg å ikke være tilfelle denne gangen, og det er bra!!

3 Likes

Kanskje noen store som vil inn?

Supert! Takk for sjekken, hjelper for å holde på isen i magen :wink:

Spurte du Bioextrax direkte eller sjekket børsregler?

Irriterende med en del list of intention på noen norske selskaper, vet ingenting om tidslinje eller noe…

Sjekket direkte med Bioextrax :blush:

2 Likes

Tror faktisk ikke Bioextrax er der, Edvard er veldig veldig forsiktig og nøysam rundt hva som skal sies osv… Tror de gå ansatte de har, har fått nøye instrukser…

Men de samarbeider med mange store selskaper, så alltid noen som kan få nyss om noe…

Eller så er det så enkelt at flere likte siste melding…

Bla dette:

Ja dessuten er det vel Nordnet som driver oppgangen på syktynt volum. Skulle noen selge like mye aksjer på markedspris er vi nede på samme pris som i går.

Hmmm - Men hvem vil selge nå før neste bølge? :grin:
Håper de som ønsket å gevinstsikre litt, gjorde det i går :blush:

Den første kommersielle avtalen vil føre oss til kurser mellom 50 og 60 tror jeg. Deriskingen vil telle like mye som avtalens verdi i kroner.

2 Likes