Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Har veldig mye å si på hva slags avtale det er snakk om selfølgelig. Men jeg tenker noe lignende. Så får man bare være tålmodige og se hva som evt skjer. Virker som det er fler og fler som får øynene opp for aksjen.

2 Likes

Ledig jobb :grin:

Sök lediga jobb i Platsbanken - Arbetsförmedlingen https://www.linkedin.com/jobs/view/2651549943/

En liten formiddags korreksjon tåler vi etter flere grønne dager :partying_face::sweden:

1 Like

Da blir det melding i dag da :wink::rofl:

Over 4 timer igjen, god tid :hugs::woozy_face::sweat_smile:

Antallet svenske eier øker jevnt og trutt:
image

7 Likes

Kursen har holdt seg mer eller mindre stabil hele uken. Godt å se at det er få selgere, og at prisen har fått stabilisert seg på disse nivåene. Som alltid, spent på neste børsmelding, når den måtte komme. Hadde likt å være flue på veggen på kontoret i Lund :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Likes

Ny uke gir nye muligheter for Bioextrax :blush:

For alle nye (og gamle) aksjonærere, åpne linken nedenfor. Veldig lærerik presentasjon ifra Edvard.

Etter presentasjonen kommer noen spørsmål og svar, lytt og vurder potensialet…
Hmm, enormt!!! :money_mouth_face::hugs::grin:

Bioextrax presentation on YouTube

4 Likes

Det blir vel å surre rett over 29,01 til det kommer News :man_shrugging:

Lavt volum og sakte dalende kurs. Ikke uventet, og akkurat slik det har vært mellom meldingene tidligere også.

Får plukke frem igjen denne fra Edvard fra månedsskiftet juni/juli for å holde oppe moralen :wink:

"hopefully we’ll add a few more of those [commercial agreements] in the coming weeks or months”

2 Likes

Kommer nok til å “surre” rundt dagens kurs…
Uten at jeg jeg har sjekket, så mener jeg aksjen kommer kursmessig heldig ut ved Q presentasjoner. Snart er det Q/halvårspresentasjon. Og “triggerlista” oppe i hodet mitt er lang :joy::hugs::grin:

Synes siste melding sier noe om fremtidsutsikter på flere “plan”

Rett og slett Deilig å lese :hugs:

Kemiföretaget har dock uttryckt en öppenhet för olika former av samarbete, från en renodlad kundrelation, till ett långsiktigt strategiskt samarbete, till förvärv av – eller investering i – Bioextrax.

Att ett av världens största kemiföretag vänder sig till Bioextrax för att lösa flaskhalsen inom PHA-produktion – extraktionen - visar tillsammans med våra andra utvärderingsprojekt med PHA-producenter på behovet av vår patenterade extraktionsteknologi. Deras potentiella intresse i en långsiktig relation ser jag som en bra möjlighet för att accelerera en global kommersialisering av våra teknologier, vilket kan hjälpa oss att skynda på omställningen till ett mer cirkulärt samhälle. ” säger Edvard Hall, VD, Bioextrax.

4 Likes

@sjog
Sitatet… Ikke lenge siden jeg leste/hørte… Mener hørte…
Men i farta finner ikke det, kan du hjelpe meg litt :grin:

Ca 7:45

Takk Takk :muscle::+1::grin:

Dato for q nå?

Finansiell kalender
Årsstämma 2020 2021-06-28
Halvårsrapport 2021 2021-08-27
Delårsrapport Q3 2021 2021-11-26
Bokslutskommuniké 2021 2022-02-25

2 Likes

Oioioi!!!

Bioextrax har ingått 25-årigt globalt licensavtal med den USA-baserade PHA-producenten Full Cycle Bioplastics

Med det nu ingångna licensavtalet och prisnivåerna, och de produktionsplaner som vi fått kommunicerade till oss från FCB, så börjar detta avtal generera intäkter redan 2021 för att årligen öka till upp mot en miljard kronor eller mer i årliga intäkter till Bioextrax från år 2026 till år 2045.” säger Edvard Hall, VD, Bioextrax.

12 Likes

Her bør vi se 50-tallet ganske snabbt! Gratulerer til alle som har sittet gjennom den beinharde uka som var​:smiley::smiley::smiley:

6 Likes

1 mrd eller mer pr år fra 2026!! Da bør aksjen snart kunne reprises ordentlig :slightly_smiling_face::money_mouth_face:

7 Likes

Å her snakker vi penger så det blir ikke den «vanlige» Sell The News. Tipper vi får flere ned fra gjerde i dag å ender dagen godt over 10%

1 Like