Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Greit med en reprising nå før de begynner å hanke inn avtaler med de topp ti selskapene :stuck_out_tongue:

Da har vi snart tatt igjen splitten folkens :partying_face:

Det er nok flere som blir svimle her :partying_face::partying_face::partying_face::joy:

1 Like

Kom ut av møte og sjekka kursen. Ble faktisk litt småkvalm… Tror det blir en whisky til lunsj!

2 Likes

Litt småkvalm sjølv… Solgte mine på 35.5 og skulle kjøpe tilbake før helga/i dag på 31… Grattis til dei som var inne.

Samme her! Felles skjebne, felles trøst?:joy:

Hvis de følger opp med avtaler med bare en brøkdel av prosjektene som har vært, så blir dette en altfor bra høst. Hold på hattene!

1 Like

Ja dette var drøyt kvart på elleve en mandag :tumbler_glass::smoking:

Fikk kaffen i halsen når jeg sjekket kontoen i kaffepausen😂 Solgte en liten del for å sikre litt gevinst i dag.

Men resten skal jeg beholde🚀
Spent på om resterende selskaper vil hoppe etter å inngå kommersielle avtaler🤞🏻

Edit:
Så takknemlig for at jeg oppdaget TekInvestor, uten forumet og folkene her hadde jeg aldri funnet og investert i Bioextrax😊

8 Likes

Ikke dumt å bruke litt tid på å gjøre seg kjent med vår nye samarbeidspartner. Takker deepmind for link :+1:

FCB (ikke å forveksle med et visst fotballag) er i kontakt med flere store matprodusenter for å gjøre emballasjene mer miljøvennlig. Potensialet er enormt.

7 Likes

Nei fysjameg… Må innrømme at jeg sikkert så ut som et vrengetryne i dag tidlig da jeg trodde at Bioex hadde inngått samarbeid med de :joy:

1 Like

Sinnsykt. Det var jammen saker. Det sykeste er vel at inntektene er royalties og lisensavgiften altså ingen kostnader utenom den skarve lønna de har til ansatte? Litt kundeservice etc…

3 Likes

Og om det er tilfelle og de skal dra inn 1 MILLIARD I 2025-26. SÅ MÅ JO SELSKAPET FREMDELES VÆRE EKSTREMT UDNERPRISET???

3 Likes

Selvfølgelig. Men lenge til 2025.

Imponert over volumet som snart når 250mill når selskapet på fredag var verdsatt til 450mill og aldri hadde bikket 10mill i omsetning på en dag :grin:

Er dette som gjør at jeg stusser litt over responsen. Dette er et såpass lite selskap, uten en særlig track-record (litt som Bioextrax). Tror veldig mange har bare spist “1 mrd. innen 2026” rått, uten å gjøre noe dypere dykk. For et så lite selskap (FCB), som ikke har noen storskala produksjon, så er det modig å hevde at dette blir en milliard -avtale om 5 år.

1 Like

Dette jeg reagerte veldig på selv nå, når jeg tok en kikk. Fremstår som en blanding av urealistisk og unødvendig hausete.

https://fullcyclebioplastics.com/our-team-vision/

Litt av en gjeng som skal gi BIOEX en milliard per år (hold musepekeren over de ulike navnene / bildene).

Hva gjør en Google Facility Supervisor?

Haha! Var det samme jeg tenkte etter å ha sjekket litt opp rundt FCB rett før åpning.
Jeg solgte kl. 09:05 i frykt for at kursen skulle gå kraftig ned etter å ha gått opp 130%. Skulle selvfølgelig hatt mer is i magen, men satser på at vi ser en korreksjon de nærmeste dagene…

2 Likes

Nå har de første avtale i boks. Selskapet er ikke verdt rare greiene enda. Men psykologien når man ser en slik oppgang gjør mange svimmel av høydesyke. Men om meldingen stemmer holder jo dette for å verdsette selskapet for mer enn dagens verdi. Men så kommer eventuelle andre avtaler senere i høst… På toppen… ja da snakker vi en del… og inntektene er kun lisenspenger… genialt.

1 Like