Greit med en reprising nå før de begynner å hanke inn avtaler med de topp ti selskapene
Da har vi snart tatt igjen splitten folkens
Det er nok flere som blir svimle her
Kom ut av møte og sjekka kursen. Ble faktisk litt småkvalm… Tror det blir en whisky til lunsj!
Litt småkvalm sjølv… Solgte mine på 35.5 og skulle kjøpe tilbake før helga/i dag på 31… Grattis til dei som var inne.
Samme her! Felles skjebne, felles trøst?
Hvis de følger opp med avtaler med bare en brøkdel av prosjektene som har vært, så blir dette en altfor bra høst. Hold på hattene!
Ja dette var drøyt kvart på elleve en mandag
Fikk kaffen i halsen når jeg sjekket kontoen i kaffepausen😂 Solgte en liten del for å sikre litt gevinst i dag.
Men resten skal jeg beholde🚀
Spent på om resterende selskaper vil hoppe etter å inngå kommersielle avtaler🤞🏻
Edit:
Så takknemlig for at jeg oppdaget TekInvestor, uten forumet og folkene her hadde jeg aldri funnet og investert i Bioextrax😊
Ikke dumt å bruke litt tid på å gjøre seg kjent med vår nye samarbeidspartner. Takker deepmind for link
FCB (ikke å forveksle med et visst fotballag) er i kontakt med flere store matprodusenter for å gjøre emballasjene mer miljøvennlig. Potensialet er enormt.
Nei fysjameg… Må innrømme at jeg sikkert så ut som et vrengetryne i dag tidlig da jeg trodde at Bioex hadde inngått samarbeid med de
Sinnsykt. Det var jammen saker. Det sykeste er vel at inntektene er royalties og lisensavgiften altså ingen kostnader utenom den skarve lønna de har til ansatte? Litt kundeservice etc…
Og om det er tilfelle og de skal dra inn 1 MILLIARD I 2025-26. SÅ MÅ JO SELSKAPET FREMDELES VÆRE EKSTREMT UDNERPRISET???
Selvfølgelig. Men lenge til 2025.
Imponert over volumet som snart når 250mill når selskapet på fredag var verdsatt til 450mill og aldri hadde bikket 10mill i omsetning på en dag
Er dette som gjør at jeg stusser litt over responsen. Dette er et såpass lite selskap, uten en særlig track-record (litt som Bioextrax). Tror veldig mange har bare spist “1 mrd. innen 2026” rått, uten å gjøre noe dypere dykk. For et så lite selskap (FCB), som ikke har noen storskala produksjon, så er det modig å hevde at dette blir en milliard -avtale om 5 år.
Dette jeg reagerte veldig på selv nå, når jeg tok en kikk. Fremstår som en blanding av urealistisk og unødvendig hausete.
https://fullcyclebioplastics.com/our-team-vision/
Litt av en gjeng som skal gi BIOEX en milliard per år (hold musepekeren over de ulike navnene / bildene).
Hva gjør en Google Facility Supervisor?
Haha! Var det samme jeg tenkte etter å ha sjekket litt opp rundt FCB rett før åpning.
Jeg solgte kl. 09:05 i frykt for at kursen skulle gå kraftig ned etter å ha gått opp 130%. Skulle selvfølgelig hatt mer is i magen, men satser på at vi ser en korreksjon de nærmeste dagene…
Nå har de første avtale i boks. Selskapet er ikke verdt rare greiene enda. Men psykologien når man ser en slik oppgang gjør mange svimmel av høydesyke. Men om meldingen stemmer holder jo dette for å verdsette selskapet for mer enn dagens verdi. Men så kommer eventuelle andre avtaler senere i høst… På toppen… ja da snakker vi en del… og inntektene er kun lisenspenger… genialt.