Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Jeg tror nok det kan drøye litt før neste avtale tikker inn. Men når den kommer gjelder det å sitte inne, det så vi i går.
Nå er fokus på FC.

“Vi har många utvärderingar pågående, nu är fokus på att hjälpa Full Cycle att implementera vår teknologi, men sen är det lika viktigt att vi fortsätter jobba med andra kunder och få fler sådana här avtal på plats”

3 Likes

Klarer ikke å slutte å tenke hva mcap kan bli i årene fremover med stadig flere avtaler. Det må være muligheter for både 10 og 20 ganger dagens verdi hvis alle avtalene går inn. Så vil det helt sikkert komme flere til. For ikke å snakke om hvis det blir milliard inntekt i 2026 bare på FCB. Vi går noen spennende år i møte!

3 Likes

Samtidig er nedsiden sikkert 50-60%++ på et avbrutt samarbeid. Jeg er bull, men har gevinstsikret.

2 Likes

Har ikke gjort det enda, men jeg får gevinstsikre litt når vi har mcap på 20 mrd :rofl:

5 Likes

Balls off steel. Jeg brant meg en gang på det, og det er under ett år siden. Med PCIB.

5 Likes

Jeg tok litt penger av bordet på formiddagen i dag, 6x inngangsverdien min. Resten av aksjene beholder jeg til vi vet mer om de andre samarbeidsavtalene.

4 Likes

Hva har du i GAV?
Har 21,54 her, og sikret 1/6 på 83 i går.

Tenker at det blir litt tilbakesig nå. Blir nok å øke forsiktig om den trekker ned på 60- og 50-tallet.

4 Likes

Hadde også litt over 21 i GAV her, og egentlig null planer om å realisere noe som helst i høst, men ble trigger happy og dunket ut 42% litt for tidlig på mandag ! Så håper også på en litt billigere inngang igjen… :wink:

2 Likes

14 her, 56 før splitt. Solgte noe på 86 i dag, men tror absolutt at kursen er høyere om noen måneder. Får vi en avtale med en av de større aktørene vil nok de beløpsmessige størrelsene i avtalen bli reflektert i kursen på en annen måte enn i denne første avtalen.

5 Likes

Nå satt jeg med det meste i Bioextrax og litt i Ultimo.
Tokk ut 15% i går og 2.5% i dag…
Egentlig helt etter planen, 80% av portefølje er fortsatt i Bioextrax…
Det ble kjøpt inn aksjer i Ultimo (ønsker mer) men vi får se…
Har tatt inn en god slump med (gammel morro) PCIB.
Siste jeg har tatt inn en del av er Abera (verdsatt til 180mill)
Men dette handler om Bioextrax, så fremtiden ser helt rååå ut… Så får tiden vise om den blir det vi håper og tror på :+1::muscle::grin:

6 Likes

Fin innsats på discorden @Chilli !
Renner inn nye medlemmer der nå, så bra med saklig og god info!

3 Likes

Link til discord @HO5 ?

1 Like

Funker denne?

3 Likes

Fungerte fint! Tusen takk😊

@Bra_Britt
Vurderer du Bioextrax? :blush:

1 Like

Hehe!
Jeg har en veldig liten sjansepost her som jeg tok ETTER den store oppgangen i kjølevannet av den utrolig bullish melding, inngang 75. Det jeg liker er at (1) meldingen til stor del validerer businesscaset ved teknikken, (2) kombinert lisens og royaltyinntekter antagelig kommer ha høy bruttomarginal (80-90%?) samt at (3) det snart ventes nyheter vedrørende top 3 plastikkprodusent sin evaluering av teknikken.
For vanskelig case for meg og for uinnsatt for større size atm (kjenner ikke bransjen så godt osv.).

Bare å gratulere alle aksjonærer her med en velfortjent fantastisk utvikling!

12 Likes

Har også kjøpt aksjer i bolaget som de sier i Sverige. Dette er en aksje med sinnsyk potensiale. Faller den ned mot 60 kjøper jeg mer.

2 Likes

Ser litt på RWDC Industries

Et selskap som kunne blitt kunde av bioex. Det ser ut som de har funnet sin egen metode for utvinning av PHA.

Noen som har sett på dem, og evt vet hva de gjør annerledes?

Potensiell kunde sikkert. Kundene til bioextrax forsker mest på bakteriene. Bioextrax er noen jäklar på å få frigjort pha fra bakteriene og samlet det opp.

En av fordelene til Bioextrax er vel om jeg husker riktig at de først bruker bakterier til å produsere pha delen, så igjen bruker de en annen type til å frigjøre denne hvor det da i tillegg får protein som biprodukt som da kan brukes feks i dyrefor. Dette gjelder vel ved nedbrytingen av fuglefjær i hvertfall. Med forbehold om at jeg husker feil.