RWDC har sin egen metode ser det ut som.
Sånn sett en konkurrent. Men så spørs det om Bioex har en mer effektiv prosess, og, som @Cheerup er inne på, noen biprodukter som også gir et bedre regnestykke.
RWDC har sin egen metode ser det ut som.
Sånn sett en konkurrent. Men så spørs det om Bioex har en mer effektiv prosess, og, som @Cheerup er inne på, noen biprodukter som også gir et bedre regnestykke.
Hmm… Or sugar… Edvard snakket jo om at de hadde løst en sak for noen som benyttet sukker…?
Edit:
Kan det være de som inngikk avtale i mars? Eller står de Singapore based, så da er det sikkert noen andre…
Bioextrax kund har utvecklat en kostnadseffektiv metod för PHA-produktion (ackumulation) baserat på vissa typer av organiska avfallsströmmar som Bioextrax inte fokuserar på.
Bioextrax har også sendt patentsøknad med bruk av sukker…
De som selger nå håper seff på lavere inngang og at det tar noe tid før neste melding, naturlig nok upside_down
Hva gjør at kursen stiger igjenn?
Her bør man absolutt ikke være (helt) ute
Kan ikke forstå noe annet en at de blir kjøpt opp om teknologien holder vann ? Noen som tør og tippe verdier her ?
Verden forbruker mer en 350 millioner tonn plast i året. Hva blir det i kr ? Verden skriker etter den teknologeien Bioextrax har.
Tror ikke Eierne vil selge ennå…
Men selvfølgelig, alle har en pris…
Men slik fremtidsutsiktene er, vil summen være ENORM…
Jeg å er til salgs
Q2 rapport
"För affärsområdet PHA-bioplast tror jag att de kommande 12 månaderna kommer att bli mycket spännande. Vi ser att många existerande och potentiella partners har påbörjat eller planerar för en snabb kapacitetsökning inom en snar framtid
Vad gäller protein (till djurfoder och livsmedel) från fjädrar har projektet med den nordamerikanska producenten av djurfoder utvecklats snabbt och vi har fått mycket positiv respons från den potentiella kundens analys av produkten. Dialog har nu påbörjats kring hur det fortsatta samarbetet och kommersialiseringen ska utformas.
Jag har tidigare kommunicerat att vi under 2021 kommer att få vårt kommersiella genombrott. Avtalet med Full Cycle Bioplastics är ett första steg i den riktningen. Men vi har bara påbörjat vad jag tror kommer att bli en fantastisk resa."
Redigert - hadde ikke sovet skikkelig.
Er fredag idag.
Bull av Edvard
Edvard har vært bull lenge
Beste sitat
" Men vi har bara påbörjat vad jag tror kommer att bli en fantastisk resa"
Edvard Hall
Har ikke ord når det gjelder dette fantastiske selskapet ,når folket forstår hva potensialet er her blir det et himmla liv. Prøvde og regne på potensialet men kalkulatoren gikk rett Error. Oppkjøp minimum 30 milliarder.
Vi har jo sett mange bulle uttalelser fra Edvard i hele år, og jeg skulle ønske jeg fortsatt satt på maks antall aksjer jeg har hatt i selskapet, men begynte faktisk å bli litt utålmodig og fundere på om Edvard rett og slett bare var en luring… så utrolig deilig at de har landet den første større kommersielle kontrakten, nå føles risikoen så uendelig mye mindre…! Klarer vi sitte på den til 2026+?
Nei den bekymringen skjønner jeg godt. Men nå har vel mannen endelig bevist at han ikke bare fjaser. Så blir det spennende å se videre. Så har vi jo denne ang. fjær: Dialog har nu påbörjats kring hur det fortsatta samarbetet och kommersialiseringen ska utformas. MEGET spennende.
Bare å lene seg tilbake å nyte.
Støtter den @stone, jeg har også hatt et behov for å se at Edvard sine uttalelser faktisk materaliserte seg til noe. Men at det skulle hoppe så inni granskauen på første avtalen hadde jeg ikke sett for meg!
Her er det bare å holde på aksjene. Blir en spennende høst!
Apropos, Bioex og PHA er noe å tenke på når seddelen skal i valgurna. Just sayin (og det finnes flere miljøpartier, men ønsker egentlig ikke å diskutere politikk og stortingsvalget her)