Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Alle partiene er for “grønt skifte” bare uenig i veien dit og hvilken risiko man tar på veien. Så da er vel egentlig aksjen temmelig partisikker :smile:

2 Likes

For et driv aksjen har nå… :blush:
Glede å tenke på hvilke potensial og muligheter vi er med på… Hvor er aksjen om noen år??? :partying_face::money_mouth_face::woozy_face::grin:

6 Likes

Kanskje vi får samme reise som Bico Group :wink:

1 Like

Er vel på høy tid å splitte denne 4-veis igjen.

1 Like

Gjør man slikt så kort tid etter forrige splitt?

Nesten så jeg vurderer og sprette korken på champagne flaske fordi jeg har investert i dette fantastiske selskapet.Lykke til alle sammen,holder teknologien vann har vi garantert skutt gullfugelen.

2 Likes

Sikkert ikke. Var bare fornøyelig å se man er oppe på samme kurs som før splitten :slight_smile:

1 Like

Nå føles det som 2 forskjellige verdener… Før og etter den første licens avtalen…
For et volum, økt interesse blant mange nye aksjonærere i Sverige…

Det er før “eventyret” starter…
God Helg folkens :sun_with_face:

2 Likes
2 Likes

Flaskehalsen er og få ned prisen,men det kan være at feks EU pålegger og gå over til miljøvennlig plast.

2 Likes

På snutten sa de at de kunne bruke forskjellige råstoffer for og lage plast. Kan de bruke alger hadde denne teknologien passet som hånd i hanske.Produserer alger av co2.

https://www.pondtech.com/technology/

Kommer ett lignende som sist avtal med et stort (kjent) fungerende selskap, bør kursen gå 200% sporenstreks!!! Dette vil da sette så enormt press på andre konkurrenter av kunden.

Tenk (når) topp3 (LOreal) i verden kosmetikk skriver under en lignende avtal, hva må de resterende topp 9 i verden gjøre da, jo opp med en plan ABC, ser det vanskelig pdd å ikke involvere Bioextrax!!! :money_mouth_face:

Edvard sier rett ut at de alt har startet avtaleinngåelse rundt lignende avtale som den siste…

Tenk på et tall, litt trading er seff morro og spenende, men å trade med hele sin aksjebeholding i Bioextrax er “livsfarlig” ( ikke bra for :heart:)

Mitt råd, kjøp og hold på aksjen i flere år og du blir en holden person.

Sier som Edvard: " Vi har bara påbörjat vad jag tror kommer att bli en fantastisk resa"
_ :partying_face::hugs::grin:

5 Likes

Helt enig med deg. Ramler det inn en avtale med penger her igjen nå om ikke mange månedene så blir det fort en dominoeffekt når det gjelder de andre possible firmaene. Bare å holde her ja :100:%:sweden: svensk tror jeg aldri jeg har benyttet meg av, men her blir det flere :champagne:

3 Likes

Nu är det dax för bioextrax :laughing:

CEO Edvard Hall går Luigi Costa og andre en høy gang i haussing av eget selskaps utsikter.
Enten blir han en riktig børslegende eller så blir han sett på en som skurk, framtiden og den operasjonelle utviklingen vil avgjøre.
Han legger utvilsomt terskelen høyt for seg selv i alle fall

6 Likes

Jeg tror han vet bedre enn de fleste hvilken skatt Bioextrax er, derfor han snakker med selvtilliten han gjør. Så langt har prediksjonene stemt bra, og jeg føler meg trygg på at det er rett mann ved roret. Til tross for selvtilliten føler jeg han er jordnær og en som suksessen ikke vil gå han til hodet, det ser jeg på som viktige kvaliteter. En god leder så langt :muscle:t2:

3 Likes

Så langt er 10-15 % av antatt nåverdi av avtalen med FCB priset inn (hvis vi forutsetter at resten av avtalene ikke blir noe av) . Helt fair det i og med at FCB er i en oppbyggingsfase og at det derfor råder usikkerhet rundt gjennomføringsevne og endelige tallstørrelser.

Får vi derimot en avtale med en av de større aktørene vil markedet for alvor begynne å regne hjem hvilke beløp som årlig vil dryppe inn i kassen hos Bioextrax. Ikke minst vil tiltroen til enda flere avtaler da melde seg. Hvor høyt vi da skal kursmessig tør jeg nesten ikke tenke på, men da vil snart den største hindringen for en mange milliarder-prising være et for tidlig oppkjøp fra en av aktørene.

3 Likes

Flere potensielle avtaler som kan komme i år, her er en liten oversikt noen postet på Discord:

7 Likes

Hva skjedde med samarbeidet som skulle lage dyrefor av fuglefjær, skulle være i produksjon rundt årsskiftet?
Og hva skjedde med alle samarbeidene som ble annonsert i 2020, er de blitt forlenget?

Noen har blitt forlenget, og noen er nok i vurderingsfase / forhandlinger mht kontrakt. Ingen er avsluttet uten kontrakt har Edvard uttalt.

1 Like

Skulle det komme ditthenn at noen värderingsavtaler avsluttes uten videre samarbeid, vil dette meldes ifølge Edvard.

Ketchup effekten har så vidt startet :partying_face::grin: