Ja du er god på disse periodene @HO5
Når det er sagt så gikk jeg ut ifra at de egentlig kun hadde ressurser til å jobbe med FCB i første omgang. At de øker kalkylene i et annet potensielt inntektsområde beviser jo at de jobber på flere baner.
Ja du er god på disse periodene @HO5
Når det er sagt så gikk jeg ut ifra at de egentlig kun hadde ressurser til å jobbe med FCB i første omgang. At de øker kalkylene i et annet potensielt inntektsområde beviser jo at de jobber på flere baner.
Produsentene går ifra å måtte betale for avfallet, til å få inntekter for en tidligere utgiftspost…
Bioextrax en aksje for fremtiden
Kan jo ikke drive å hausse aksjen bare for å se kursen stige noen kroner. Neste hopp kommer på neste pm, og innen den tid hadde jeg håpt å få kjøpe tilbake det jeg solgte på ca 80.
Fikk litt fomo, og gjorde et av tilbakekjøpene på over 90, men har snittet i denne runden på ca 70. Har litt igjen før jeg er ferdig.
Jeg håper ikke på noen pm før mot slutten av oktober, helst senere. Da kan det kanskje bli mulig å få ristet ennå mer i de utålmodige. Men da må discord og Erik Penser knipe igjen på haussen sin.
Kjøpersiden av TO2 ligger nå på 72.50, dvs 4 kr over kursen på aksjen. Hver TO2 gir rett til én aksje en gang i fremtiden. Hva er det jeg ikke forstår som gjør det verdt å betale overkurs for TO2?
Nå gir en TO2’er retten til 1,33 aksjer. Men ja det er veldig merkverdig uansett.
Bull #1
Detta projekt är den första konkreta utvärdering som är ett direkt resultat från den presentation vi gjorde på den globala PHA-kongressen i Köln i förra veckan, och vi hoppas förstås på fler.
Bull #2
Intressant är att detta bolag - precis som Full Cycle Bioplastics - använder avfall som råmaterial för PHA-produktion. Vi kan se att vårt avtal med Full Cycle har väckt intresse hos andra liknande producenter och en observation från Köln är att det generellt finns ett stort intresse för avfallsbaserad PHA.
Bull #3
Det som är positivt med samarbetet med just denna kund är att det är del av en stor företagsgrupp med närvaro på fem kontinenter, och att de därför snabbt kan rulla ut globalt med ett stort antal anläggningar." säger Edvard Hall, vd, Bioextrax.
Tror jeg er bull Bioex
Manglet de ikke folk hos Bull’o’extrax før så gjør de det nok hvertfall nå… Får håpe de får hentet seg mange flere folk.
De jobber iallefall med saken. Massevis med poster rundt temaet og nye folk
Snart 10% i dag
Bare viser hvor tørr lunte denne har når en diskusjon på discord for dager siden sendte den over 70, og at ny evaluering løftet den så mye på nytt… bare å glede seg til neste kommersielle avtale
Er det noe action på discorden i dag?
Nei ganske stille der i dag faktisk
Har en teori om at dette kan være den nye potensielle kunden i siste melding:
Kan fort være denne ja
Men ser ikke helt hvor den store mengden biologisk avfall kommer inn her.
Bioextrax blir mann “farlig” trygg på som en investering utenom det vanlige…
Har mann 1 til 3 år perspektiv, kan den gå 10 til 20 gangen…
Potensialet virker skremmende stort om de lykkes fult ut
Noen som har noen oppdateringer her? Blir utålmodig når det er mange røde dager (Og jeg har et langtidsperspektiv, men allikevel…)
Er vel et ganske negativt sentiment, drevet frem av flere svenske biotekras i det siste, samt Aegirsvindelen som av en rar grunn slår inn på Bioex. Caset er vel like intakt som for 2 uker siden.
kommer vel ikke noen oppdateringer før neste pm. Og her er pm stort sett ensbetydende med kursreaksjon oppover, men påfølgende tilbakesig. Jeg har benyttet tilbakesiget til å kjøpe mer, og anser meg nå som ferdigkjøpt. Har kjøpt på kurs opptil 91, og helt ned til 61 med en GAV på godt under 70 på denne runden med kjøp. (Hadde jo en GAV på 20-tallet, og solgte en god porsjon på 80.)
Ser at noen på Discord snakker om emisjon. Det tenker jeg er baiseprat for å gjøre noen usikker. Det brenner ikke på dass her, så de har tid til å vente. Med siste uttalelsene til EH tror jeg det godt kan komme en avtale til i høst. Og om de skulle ha behov for penger kan de godt sette en emi samtidig. Da tror jeg vi vil se andre spillere komme på banen:
Grunnen til at Aegir påvirker Bioex er denne karen: Mohamad Takwa
Han har tidligere hatt rolle som CEO i Bioex, og har hatt en rolle i utviklingen og patenter som Bioex har (f. eks denne Patents Assigned to BIOEXTRAX AB - Justia Patents Search). Hvilken risiko dette representerer for Bioex har jeg ikke sett på, så fint om noen kan belyse.