Å fy faen for en dårlig designjobb.
Fikk litt flashbacks til en gammel Xbox
Logoen er visstnok ikke endelig, i følge Discord.
Fantastiska trådar @Erik Sandström bjuder på
Ta del av dettapoint_up_2
(Samt hans alla föregående grävande, reflekterande resonemang.) Mycket läsvärt !!
…och uppskattat! TACK @Erik Sandström pray bioextrax
Det er en god følelse å sitte her med meget lavt snitt. Fylte på litt i dag. God helg
Mye nyttig info og diskusjoner på den svenske discorden om dagen. Anbefales
Skulle til å skrive det samme. Har pleid å si at jeg er stødig i svensk, men forumsvensken min er skremmende dårlig.
Men jeg forstår det slik at et par enkeltindivider har fått til en fruktbar sit-down med sjefen sjæl(?). Noen formening om troverdigheten her? Har ikke vært på discorden mer enn en måneds tid…
Savner for øvrig oppdatert aksjonærliste. Den siste jeg har sett foreløpig er fra juli🤷🏻♂️
Hvordan får man tilgang?
Prøv denne
Tusen takk!
Jeg har fått tilsendt aksjeboka ifra Sverige nylig, men den var desverre ifra 30 juni…
Prøver på nytt nå å skaffe en nyere versjon ifra september…
Litt artig å følge med
Google man navn etc, ser mann at flere slektninger av Edvard har aksjer…
Helt klart nyttig info på discord! Har blitt litt for mye å følge med på, men lagt merke til en del i det siste om FCB sine kunder, og noe om at Danimer og Helian (3D filament med høy margin) er spådd som potensielle samarbeids partnere
Men opplegget om møte med Edvard tar jeg med en klype salt så lenge
Ikke 100 % sikker selvfølgelig, men jeg synes svarene de legger frem er veldig likt det jeg ville forvente at Edvard ville gi i en slik samtale i den fasen Bioextrax er i nå.
De fleste på denne tråden følger det svenske forumet, men det er en glede å følge Erik på Twitter
Positivt, virker som de er på ballen her.
Se der ja. Litt pump
Prat på discorden som sendte den opp.
Ser det…, det går i tonn å kylling
De har doblet kalkylen på hva de kan tjene per kilo fjær også, pga forbedringsprosesser i fremstillingen.
Vi er inne i perioden for overføring av verdier fra utålmodige til tålmodige