Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

78 ansatte og rekrutterer flere, og de skal jobbe med produksjon.

5 Likes

Noen flere med BIOEX aksjer på Nordnet sin IKZ konto som har en latterlig høy minus før åpning i dag? Skjønner ikkje hvordan dette kan være bare valutakurs, endring SEK-NOK i området 0,1% mens BIOEX verdien min har falt med over 2% over natten??
Er det bare noe jeg ikke ser før morgenkaffen…?

2 Likes

Jeg ser det samme. Er dette riktig? Mye penger da.

1 Like

Samme her, med andre svenske aksjer på ikz. Men når jeg går inn på hver enkelt aksje, ser det ikke ut som sek har tapt seg særlig mot nok ila natten. Så mulig det er noe bug hos nordnet?

1 Like

Sendte Mail til nordnet for å høre. Legger ut svaret her.

3 Likes

Nei, alt er normalt for meg. Alle aksjer viser 0% - ser på appen.

Står 0% på aksjene, men kontoen er ned 2,32% - og akkurat den kontoen består nesten hovedsaklig av BIOEX…

Ja det stemmer. Hos meg også: -1,5% og har rundt 50% i bioex

Det startet på -1.84, men rundet -2% nå.

Nordnet har hatt feil i vekslingskursen sin i natt. De har lagt ut melding om det

3 Likes

Screen_Shot_2021-11-02_at_19.06.25

Nappet fra discord. Dette ble visst lagt ut 7 oktober. Blir spennende å følge med FCB fremover!

3 Likes

Hvem står bak plante basert flaske for Coca cola med mon tro ?

https://www.coca-colacompany.com/news/100-percent-plant-based-plastic-bottle

Virent har kanskje ikke noe med FCB å gjøre…?

“Using patented catalytic chemistry, Virent converts soluble biomass-derived sugars into products molecularly identical to those made with petroleum, including gasoline, diesel, jet fuel, and chemicals used for plastics and fibers.”

Den flaska til Coca Cola er ikke nedbrytbar, så ingen konkurent…
Akkurat disse flaskene er vell heller ikke ønske om nedbrytbart materiale pga gjenbruk… :blush:

Ja, så dette i etterkant. Uansett godt å se at det er på agendaen til de store, de blir vel etter hvert nødt til å gå over til noe mer miljøvennlig.

Når det kommer frem at det finnes ett nedbrytbart materiale fremstilt av biomasse burde det være en no-brainer å bytte, gitt at det er konkurranse dyktige priser.

Trodde den skulle falle litt tilbake igjen, men vi blir reddet av en «sinnesjuk» omsetning.

1 Like

Var det virkelig ingen handler etter kl ~13?

Stengte klokka 13.00 i dag.

1 Like

Aha det forklarer saken :sweat_smile:

PHA-based product sales grew over 180% year-over-year, expanding to 32% of total revenue compared to 12% in the third quarter of 2020.

6 Likes

Ble jo litt fart før close i dag. 8% :muscle:

5 Likes