Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Veldig spennende de neste mnd🤗
De rette avtalene vil gi et “pekepinn” på fremtiden og de neste åra! :partying_face::muscle::grin:

Jeg tror flere enn Edvard vet noe. Snittet opp her på 2.dagen Nå er vi 15% opp på ei uke :partying_face:

2 Likes

Støttes! Jeg var nesten helt sikker på at det skulle komme melding i går etter tirsdagen, så litt skuffa i går. Men syns det er noe i lufta her ja.

1 Like

Oppgangen tror jeg rett og slett er forventning til flere licensavtaler innen årets slutt, og pga dette er det få selgere…
Tror faktisk det er null lekkasjer ifra Bioextrax…
Men store trygge ord ifra Edvard hjelper :+1::muscle::grin:

2 Likes

Nærmer seg kvartalsrapport, forrige avtale kom vel tidlig samme uke som kvartalsrapport om jeg ikke husker feil? Om ingen avtale blir det vel hvertfall noe bullish uttalelser uansett på kvartalsrapport :wink:

Blitt diskutert en del på discorden rundt FCB sin vekst i antall ansatte og nevnt PHA vekst på 180% for Danimer, så antas vel at at markedet generelt er større for PHA nå.

Var også delt en podcast der Jeff Anderson fra FCB var med.

Fra “spoileren” til Erik Sandström
“Jeff berättar att de har flera stora bolag som de hoppas kunna avslöra som kunder inom kort.”

8 Likes

Anbefaler den podden på det varmeste. FCB har potensiale til å innfri tror jeg.

4 Likes

Eneste som mangler er vel volum, men bygger seg fint opp mot Q den 26.

Edvart skal velge sine ord med omhu hvis han ikke har noen nyheter å komme med.

2 Likes

O yes, herlig med kveldsnews :grinning_face_with_smiling_eyes:

12 Likes

Det er ett privilegium å ha kunnet snittet opp på denne. De er liksom midt i smørøyet til at Tellus, og vi, får det litt bedre.

4 Likes

Da flyr den videre i morgen :partying_face:

3 Likes

Edvard har som mål å lande 2 kommersielle avtaler til i år, så jeg selger ikke noe på denne nyheten. Dette er en ny byggekloss for fremtiden :slightly_smiling_face:

2 Likes

En “byggekloss” nærmere tidligpensjon :joy:

4 Likes

Holder seg OK på en veldig sur børs i dag.

1 Like

HUSJ - Kom deg inn i kanalen igjen!

Edit:
Uten volum er det vel ikke så mye teknisk å se på. Spørsmålet er vel heller hva som skjer ved Q i morgen:

3 Likes

Kjøper på den dippen der :dart:

5 Likes

Bioextrax ingår avtal med tyska BioProceed avseende optimering och uppskalning av Bioextrax teknologier

Bioextrax AB (publ.) meddelar idag att bolaget har ingått ett långsiktigt avtal med tyska BioProceed (med kopplingar till Münsters universitet och Fraunhoferinstitutet). Avtalet avser optimering och uppskalning av Bioextrax teknologier till 500L och 10 000L reaktorer, vilket gör att Bioextrax framöver snabbare kan leverera större provvolymer till kundutvärderingar.

Genom detta avtal och samarbete med BioProceed, och tillgång till resurser på Münster universitet (Institute of Molecular Microbiology and Biotechnology: Institute of Molecular Microbiology and Biotechnology) och Fraunhoferinstitutet (http://www.cbp.fraunhofer.de) stärker Bioextrax väsentligt sin förmåga att snabbt leverera större utvärderingsvolymer till många pågående kundutvärderingar av Bioextrax teknologier och produkter producerade med Bioextrax teknologier.

”Bioextrax befinner sig i en expansiv fas, och för att möta en ökande efterfrågan från en mängd utvärderingsprojekt gällande våra teknologier och produkter, förstärker vi nu förmågan att leverera större provvolymer till dessa olika kunder och kunders kunder. Därigenom kortar vi tiden till kommande kommersialiseringar. Vi är mycket nöjda med denna lösning, som ger oss tillgång till kompetens och produktionsinfrastruktur till en relativt låg kostnad.” säger Edvard Hall, VD Bioextrax.

9 Likes

Trigger happy gale svensker.

1 Like

Et must for Bioextrax å øke kapasiteten. Nok et tegn i tiden til at noe stort er på gang

4 Likes

Ser fram til “VD har ordet”
Et spekulasjon på hvordan Edvard formulerer seg i morgen :grin:

3 Likes

Erik kan få jobb som taleskriver :+1:

1 Like