Erik er en veldig dyktig skribent med mye godt “gravearbeid”
Selv om denne var et mer artig innslag…
Ikke umulig han treffer godt også på denne
Erik er en veldig dyktig skribent med mye godt “gravearbeid”
Selv om denne var et mer artig innslag…
Ikke umulig han treffer godt også på denne
Lykke til i dag. Dette blir spennende.
Ja vi får se om de har truffet med datoen denne gangen da
Har de noen gang bommet?
Lykke til ja! Fylte på igjen litt i går
Edit: Håper ikke makro ødelegger… Corona frykt på Asia børser pga ny mutasjon i Sør Afrika
“Jag hoppas att inom en snar framtid kunna presentera resultat från flertalet pågående utvärderingar. Intresset är stort från många kunder och partners. För närvarande är de interna resurserna den största begränsande faktorn för att öka hastigheten i kommersialiseringen av vår teknologi. Under de senaste månaderna har vi rekryterat tre nya medarbetare och vi har för avsikt att rekrytera ytterligare medarbetare med spetskompetens för att stärka organisationen. Därtill har vi ingått ett avtal med ett tyskt bolag som ska hjälpa oss med produktion av större volymer.”
“Tech transfer har genomförts och FCB implementerar nu och skalar upp processen i anslutning till deras produktionsanläggning i Kalifornien. Bioextrax teknologi ska enligt FCB implementeras i fullskaliga anläggningar under de första sex månaderna av 2022.”
“De officiellt kommunicerade kapacitets- och produktions-planerna från branschens olika producenter innebär mer än en 10-faldig ökning av den globala PHA produktionsvolymen under de kommande fyra-fem åren. Vi är väl positionerade att leverera teknologi till merparten av dessa anläggningar.”
“Vi har gjort framsteg i en mängd pågående PHA utvärderingsprojekt, samt påbörjat ett antal nya utvärderings-projekt”
“Det hydrolyserade protein som Bioextrax teknologi ger kan användas till många applikationer, men för att maximera värdet på produkterna arbetar vi fokuserat tillsammans med våra partners med de applikationer som är bäst lämpade.”
Bull som alltid, Hall. Disse prosjektene tar tid, forhandlingene tar tid - men foreløpig er alle utvärderingavtalene aktive. Det kan man tolke som man vil, men jeg tenker at ingen ville kastet bort så mye tid dersom det ikke var en genuin interesse (noe som også bekrefted av Hall).
Her kommer det noe ganske snart, tror jeg.
Legger opp til en liten ketchup-sprut her
Men slik jeg leser dette har jeg mer tro på en PHA avtale før protein eller mikrofiber. Hva syns dere om knappe kommentarer innen protein og mikrofiber?
Most soon?
Evt. kremtet han når han snakket om avtaler?
Ser ikke at det skal være noen sending, så dette er det vi får
EH har vel tidligere sagt at han forventer et par avtaler innen utgangen av året. Dette er ikke gjentatt i denne q-rapporten. Jeg tror det vil bikke godt inn i '22 før neste avtale kommer.
“jeg hoppas innom snar fremtid å kunna presentere resultat från flertall pågående utvärderingen”
Ja, det var den jeg siktet til. Tidligere har han tidfestet et par avtaler innen året. Jeg tolker denne endringen (snar framtid vs innen i år - husker ikke ordrett, mulig det var " i høst" han sa) som mer ullent og utidfestet.
Jeg justerer i hvert fall mine forventninger til avtale et par knepp fram i tid, uten at jeg selger av den grunn. Men jeg tror at tiden fram til en avtale vil bli nok en tid hvor utålmodige selger seg ut på stadig lavere kurs.
Om det blir desember eller januar/februar er uvesentlig for min del iallefall
Det var vel guidet innen i år via forrige q, eller en presentasjon de hadde. Å det skal vel i teorien være 2-3 kommersielle avtaler det er snakk. Så innen i år ryker nok, men som sjog sier, drar det ut i jan feb så er det helt uvesentlig så lenge det kommer.
Men han Hall, legger lista høyt da må jeg si!
Akkurat det som var poenget mitt.
Tror nok at en del av de utålmodige også sitter på forum og leser, så tror det er greit å signalisere at her blir det nok ingen rakett før over nyttår.
Men hvem vet - plutselig smeller det før likevel.
Jeg har hvertfall til gode å treffe skikkelig med en ekstra trade her… tar det som ett tegn på at jeg bare må følge opprinnelig plan og la hovedpotten ligge bortglemt i skuffen noen år