Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Bioextrax (BIOEX) 🇾đŸ‡Ș

A DECISION ON A UNITED NATIONS (UN) TREATY TO HELP FIX PLASTIC POLLUTION FOR GOOD WILL BE MADE IN:
10 DAYS 12 HOURS

4 Likes

FÄr satse pÄ det blir fart i inntekter hvis FCB begynner Ä levere til NASA :blush:

Video lagt ut av NASA iTech

4 Likes

Har sett filmen. For et spennende selskap. Er det kun Bioextrax sin patentere teknologi de benytter seg av?

1 Like

De har egen tech pÄ bakterier/feedstock og bruker bioextrax sin prosess pÄ Ä hente ut rÄstoffet.

NÄ er bioextrax priset til 0.6 PE i 2025 om bare fÞrste kontrakt holder det den lover. Vi kan fÄ en femti til hundredobling uten sÊrlig mer kontrakter om alt gÄr veien pÄ kun den ene.

2 Likes

Sa de i video at de hadde 25 tonn livestock input pÄ demo anlegg og det gir 5% yield ut, altsÄ 1,25 tonn? Siden sÄ mye inn er vann

Og videre jobber de i fÞrste omgang med 10 ganger det anlegget i California? Om 12,5 tonn yield per dÞgn og sett at de bare tar betalt ca samme som vanlig plast, sÄ blir det ikke de helt store inntektene for BIOEX med det fÞrste
 men nevnte vel anleggstÞrrelser pÄ 1000 og 2000 tonn i dÞgnet, da begynner det Ä generere bra med cash

Men so er det jo ein moglegheit at dei faktisk har produksjonsutfordringar av andre typar
 Vil sjÄ det i Q4 rapporten
 FÄr hÄpe pÄ ingen negative overraskingar, men tippar tida fram til avklaring kan for bli kjip for aksjonÊrane. Typisk usikkerheit som setter markedet pÄ bakbeina.

Mye store ord!!

“PĂ„ Bioextrax kommer Klas att ansvara för Operations & EHS-Q. Operations innefattar bl.a. design och driftssĂ€ttning av kunders fabriker som nyttjar Bioextrax teknologier. DĂ€rigenom kommer han understödja redan pĂ„gĂ„ende licensavtal, men framförallt ocksĂ„ ett flertal ytterligare nya förvĂ€ntade stora licensavtalskunder under 2022.”

”Bioextrax Ă€r i en otroligt intressant fas dĂ€r mĂ„nga pĂ„gĂ„ende kundprojekt börjar mogna och dĂ€r min kompetens kommer vĂ€l till pass, dvs att ta teknologin frĂ„n utvĂ€rderingar till faktiska implementeringar och industrialisering. Att implementera processteknologier i stor skala Ă€r vad jag har spenderat hela mitt arbetsliv med att göra och jag brinner för det. Att fĂ„ utnyttja min kompetens i ett snabbt vĂ€xande bolag som jobbar med nĂ„gra av vĂ€rldens största företag inom sina respektive industrier och har en teknologi som bĂ„de sĂ€nker kostnaderna för kunderna samt bidrar till en mer hĂ„llbar vĂ€rld, Ă€r otroligt motiverande.” sĂ€ger Klas Ingstorp

”Vi Ă€r vĂ€ldigt glada över att Klas har valt att ansluta till Bioextrax. Vi Ă€r i en fas i vĂ„r kommersialiseringsresa dĂ€r vĂ„ra teknologier ska implementeras och valideras i allt större skala, samtidigt som vĂ„ra nuvarande och flertal ytterligare förvĂ€ntade stora licenstagare under 2022 behöver löpande operationell support. Genom att ha designat och driftat storskaliga polymerfabriker bĂ„de i Sverige och utomlands, vet Klas vad vĂ„ra kunder behöver.” sĂ€ger Edvard Hall, VD, Bioextrax

9 Likes

Regner med de fleste andre aksjonÊrene i Bioex ogsÄ synes den siste tids kursrasering er veldig kjedelig. NÄr det er sagt sÄ har dagens kurs ikke sÄ mye Ä si hvis man har et langt perspektiv. Det handler mest om man tror pÄ firmaet/teknikken eller ikke. Hvis Bioex lykkes med avtaler og inntjening vil vi se en ellevill kursutvikling, hvis de ikke lykkes vil uansett kursen gÄ til null. Jeg hadde ikke forestilt meg kurser pÄ disse nivÄene etter FCB avtalen, men slik er situasjonen. Har man et langt perspektiv, noe jeg har, er det enten vinn eller forsvinn.

2 Likes

Ser pĂ„ det som en mulighet Ă„ akkumulere, spĂžrsmĂ„let er bare hvor man skal ta det fra nĂ„r de eneste aksjene en ellers har ogsĂ„ er mye ned og planlagt som “long” :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Vi er vel pÄ samme nivÄ som FØR Fcb. RR begynner Ä bli rimelig bra

2 Likes

Ja det er ikke mange % suksess ved den avtalen som er priset inn nÄ.

3 Likes

Det var en solid ansettelse av COO de gjorde nÄ. Det har skortet pÄ grÄhÄrede folk med industrikompetanse og noen Är pÄ baken i dette selskapet. Jeg tror det blir bra jeg.

4 Likes

Kan noen av utvÀrdingsavtalene vÊre med Perstorp? Ser pÄ hjemmesiden at de ligger i front pÄ innovasjon innenfor plast

3 Likes

Er jo ikke utenkelig. Spennende mnd’er i bioex.

2 Likes

Elendig Ä se kapitalen blir mindre pÄ konto, det vÊrste er Ä ikke ha midler til Ä :shopping_cart: handle

Caset har jo ikke endret seg og “alle” aksjer jeg holder oppsikt pĂ„ har “kollapset”
Flere aksjer pÄ tilbud
 :blush:
Tvi tvi til oss alle :smiling_face_with_three_hearts:

4 Likes

Jeg lurte pÄ Ä selge bilen om aksjen kom ned igjen i 35
 :thinking:

3 Likes
6 Likes

MCAP ~420 mill SEK pÄ dagens kurs (28,5)
 er det mulig! Jeg mistet hvertfall hodet, kastet ut en annen aksje (isf Ä selge bil) for Ä kjÞpe
!

Da er det vel bare Ă„ logge av Nordnet ut Ă„ret


2 Likes

Jeg har ogsÄ bil til salgs nÄ :joy:

1 Like

Flere solide med kobling til Perstorp nÄ. Tror nok vi kan se en avtale i den retningen etterhvert.

3 Likes