Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Ser vi flere store innsidekjøp etter rapport? Evt. fravær på det, kan det tolkes som at de sitter i forhandlinger og ikke kan kjøpe på innsideinformasjon?

Jeg kjøpte mer igår. Fyller på mer imorgen. Frustrerende å vente på bankoverføring idag 😵‍💫:money_with_wings::joy:

Det jeg synes er mest spennende med nyansettelser som skal jobbe med store kommersialisering prosjekter (som de forventer skal komme) er jo spesielt siden EH nylig nevnte skin creams i intervju…!

2 Likes

Det er særdeles spennende tider fremover. Plast snakkes mer og mer om på et overordnet nivå i EU, og det blir mer og mer tydelig for fler og fler at plast er problematisk. Utfordringen til Bioextrax ligger stadig i skalering, og ikke minst i å utvide organisasjonen for å kunne imøtekomme interessenter og utvikle selskapet videre. EH har tidligere snakket om at det er vanskelig å finne kvalifiserte kandidater, så det er svært gledelig at man nå virker å ha fått gang på rekrutteringen.

Mye av grunnen til at kursen er så lav som i dag er en klønete formulert børsmelding og et surt børsklima generelt naturligvis. Hall har i tillegg vært for offensiv i sine uttalelser når det gjelder nye avtaler (mer eller mindre lovnader om to avtaler innen 2021), og i et usikkert marked har utålmodighet preget aksjen de siste 2-3mnd.

Caset ser fremdeles skremmende lovende ut i mine øyne. Det er foreløpig ingen av utvärderingsavtalene som har fått kroken på døra, og det kan da ikke bety annet enn at det fremdeles er stor interesse for hva Bioextrax kan levere.

4 Likes

4 Likes

Rapporten er bull. Glad jeg har fylt på mere her nede.

2 Likes

Fantastisk! Angrer ikke på jeg strakk meg litt i går for å få inn bittelitt volum :wink:

2 Likes

Kursen hadde vel gått bittelitt mer på dette i september :wink:
Men for min del styrker det caset og troen ytterligere hvertfall!

Link til rapport

3 Likes

Savner litt mer guiding på avtaler, men forstår at det er litt risky business om det ikke skulle akkurat inntreffe til riktig tid. Masse bra i pipen fremover så hadde vært kult å sette dette innen kort tid, men får smøre litt tålmodighet i mellomtiden.

1 Like

Kan fort bli useriøst å guide på avtaler, man kan ikke guide for andre parten.

nei selvfølgelig ikke, men man bør jo ha en viss peiling på fremdrift og lønnsomhet i det man driver med.

EH ble jo sett på som useriøs når han gjorde ett forsøk på guiding på FCB avtalen…! :stuck_out_tongue:

Ser noen på discord sier de har snakket med selskapet og ytret ønske om litt mer forsiktige utspill… de vil vel akkumulere mer før inntektene kommer :wink:

2 Likes

Jeg har egentlig også fått inntrykk av at kommunikasjonen har vært litt amatørmessig. Det er veldig bra at de har fått styrket organisasjonen nå! @Fornybar Du er ikke inne igjen på denne prisen eller?

Jeg er ihvertfall en av de som synes Bioextrax og Edvard har gjort det meste riktig…

Att man ikke treffer helt tidsmessig, ser jeg på
som bagatell…

Rapporten er bra og se på hvilke kunder et lite selskap har!!!
Selskapsverdien står ikke i stil med potensialet!!!

8 Likes

Ser ut som denne er solgt nå :wink:

1 Like
6 Likes

Den som intet våger…osv…
Bioex er verdsatt nå til 400mil, og med det potensialet…
Helt villt!

7 Likes

Vanskeleg å holde fingrane av fatet… Ventar til trenden snur før eg handlar her. Andre som ventar på inngang?

Venter på midler til ny inngang :wink:

Stort potensial, men svake finanser?

Et klipp fra årsrapporten. Er det noen som kan vilkårene i TO2, og vil det være nok kapitaltilførsel frem til inntekter kommer ? Eller må vi forvente nye runder med emisjoner i 2022?

image

Vanskelig å argumentere mot dette. Slik organisasjonen ønsker å vokse ser det nærmest usannsynlig ut å ikke få inn noe kapital utover TO