Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Brutalt å være med hele reisen her :joy:

1 Like

Hehe ja kjedelig å være tilbake i 0 på posten fra januar i fjor :rofl:

2 Likes
5 Likes

PM!
(fjernet link siden @Kryptoball også la ut :wink: )

1 Like

Er dette noe nytt eller er det en fortsettelse på “utvurderingsavtalen” med Nordsucker?

Oppgangen solgt ned med en gang…

@Teiner Jeg antar at det er en fordypning, men fant ikke noe i teksten som bekrefter det…

@Rolsu Ja, her var det mange som satt klar på salgsknappen :expressionless:

Det er greit. Få de ut :wink:

3 Likes

Det er dessverre slik at skal det bli full fyr i aksjen MÅ det komme en melding om inntekter.

Edit: Jeg vil oppleve 300% minst en gang til i denne :partying_face:

3 Likes

jau. men det kommer

2 Likes

Bare kjøpere å gitt &+10% på lavt volum. Peaken på meldingen fra i går er spist opp. Styrke tegn for kommende uke!

1 Like

Ser veldig bra ut, den meldinga hjalp til å få en fin opptrend.

1 Like

”Jag ser mycket fram emot att bli en del av Bioextrax-teamet och tillsammans bygga ett världsledande företag.” säger Daniel Mackey

5 Likes

:star_struck:

5 Likes

Interessant og morro, en som ikke har blitt meldt om tidligere men nå vil utvide samarbeidet.

2 Likes

« PHA-producenten använder idag olika egenutvecklade metoder för ackumulation av PHA, samt standardmetoder för extraktion. För att sänka kostnaderna och förbättra processens miljömässiga hållbarhet, har PHA-producenten under 2021 utvärderat den tekniska och kommersiella potentialen i att använda Bioextrax extraktionsmetod i kombination med deras egenutvecklade ackumuleringsmetod. Denna utvärdering har skett under ett sekretessavtal snarare än ett utvärderingsavtal. Bioextrax har tidigare inte offentliggjort information om detta projekt.»

Utrolig spennende om bioextrax blir ny bransjestandard for ekstraksjon.

5 Likes

Hold hardt. Her kommer det en melding snart med cash :partying_face:
Edit: +15%

3 Likes

Sannsynligvis den siste der som var årsaken til utsettelse-meldingen tidligere.

Strategien min tillater ikke all-in i noe som helst, men du verden som det frister. Rekylen som kommer her blir brutal hvis meldingstørken er over nå.

1 Like

Dette kan sette fart i nye kontrakter og kursen.

3 Likes

Fortsatt ett stykke opp til nivå før “pauset” evaluering og krigen…!

3 Likes