Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bionor Holding (BIONOR-unotert)

Tror du det blir mulig å trade litt med rettene?

1 Like

Nice, mer retter enn meg. Bruker du netfonds? ikke sett noen retter enda jeg.

Ja, men eg anbefaler deg å være veldig forsiktig dersom du ikkje har erfaring med t retter

2 Likes

Har ikke mye erfaring med det, nei. Kjøpte noen dof tr og tjente litt på det. Så om sjansen byr seg nå, så hadde det vært interessant

Da starter festen

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=409457

3 Likes

Ser ut som det var lurt å selge rundt 40 øre, 16 øre for tr nå og da blir prisen per aksje 26 (eller lavere med overtegning)

4 Likes

Vil tro rettene skal nedover etterhvert

5 Likes

Hvor langt tror du? 5-10 øre?
Hvor mye er realistisk å håpe på ved overtegning?

2 Likes

Eg hat en klar plan / taktikk for kjøp av retter, den innebærer å holde seg langt borte første dagene.
Eg har ett mål for kurs, den er vesentlig lavere enn dagens, visst eg ikke får til prisen eg vil betale så holder eg meg unna da eg nok ikke ønsker å sitte med retter for bruk i emisjonen

5 Likes

Skal innrømme at jeg vurderer å selge alle TRene jeg sitter på, for TR gir aksjer til 20-25øre.

Men jeg tror vi skal lavere.

For så å satse på å kjøpe billigere retter som du benytter deg av?
Det tar ikke jeg sjansen på. Er heller fornøyd med samme snitt som spettet etter at rettene er benyttet :slight_smile:

3 Likes

Kjøper TR for 0.01-0.02 når folk får panikk og tidsfristen er i ferd med å løpe ut : )

4 Likes

Nei billigere aksjer. DEt kommer 1 milliard aksjer…

Jeg nekter å tro at kursen på dem ikke ligger godt under 20øre stk om et par måneder.

1 Like

Folk løser nok heller rettene inn enn å selge dem så billig.

Vi får se. Ikke alle som har ubegrenset med cash : )

har du 100k retter. må du ut med utrolige… 10k for å løse dem inn i 100k aksjer.

Det er ikke ubegrenset i mitt hode.

Ja, men alle tenker ikke likt. Vi får se mot slutten. Blir spennende. Alltid gøy med TR.

Men de rettene du har nå har du vel fått tildelt?
Så du har vel i praksis aksjer til 10 øre stk - ikke 20?

Korrekt. Men rettene har jo en verdi. Som idag er 10-15øre.

For kjøperene lønner det seg stort sett å være tålmodige

1 Like