Hvem blir først kjøpt opp?
- Nordic Nanovector
- Bergen Bio
- Photocure
- Pci Biotech
- Targovax
- Ultimovacs
- Vaccibody
0 stemmegivere
Hvem blir først kjøpt opp?
0 stemmegivere
For å kalibrere stemmegivningen mot egne posisjoner tar vi med denne også.
I hvilket av disse selskap har du per idag størst verdi i kroner?
0 stemmegivere
Ved et bud i Nano, som jeg sitter lastet med, så vil jeg sitte på alle aksjene til ting er avklart, da det første budet vel ofte blir avslått og fulgt opp med et høyere.
Alt avhengig av størrelse på eventuell oppkjøpssum, så vil jeg nok reinvestere noe innen norsk biotek, også da avhengig av hvordan situasjonen er i de forskjellige selskapene på det tidspunktet.
Den ultimate drømmen for meg er jo å få en bra sum for selskapet ( 2 milliarder dollar og
oppover) , så kjøpe seg inn i f.eks Targovax eller Pcib på en lav kurs, så sitte der til den aksjen også tar av
Vet det er litt “lottofantasi” men hey, hvorfor ikke drømme litt stort?
I think there might be a few in here with a similar plan
Så bergenbio er en finurlighet, venter man på en dipp?
Tilbake til denne litt… Hva ligger bak det?
Teknisk er vel Pho i slutten av en fin triangel som har potensiale til å bryte opp på oppsiden any time nå.
Ja det er grunnen til at de ligger i pho nå da.
Men jeg har litt bevaking på nano og funcom bare i tilfelle noe skjer
Ikke PCIB?
PCIB har jeg vært undervektet i, driver og kjøper meg opp der for å bli normalvektet. Men ser ikke ut som om det er noen bråhast.
En liten digresjon men jeg kan virkelig ikke forstå at folk vekter seg tungt i NOE biotek utenom Nano som har a). overlegne data i forhold til alle andre biotek på OSE b). lovet at det blir medisin c). har proven track record. Jeg har satt meg litt inn i det de andre driver med (PCIB, TRVX, BGBIO) og jeg har 0 tro på at de andre vil få det til, utenom kanskje BGBIO som jeg forstår minst av
Time will show unge mann.
Kanskje du ikke har satt deg godt nok inn i disse 3??
Mange antar at det vil komme en emisjon før de starter de pivotale forsøkene i høst.
Jo, jeg har det. PCIB kan kanskje klare det, TRVX har jeg aldri hatt troen på. PCIB har jeg tradet en del men kan ikke være langsiktig i den med den track record de har. TRVX… vel, vi vet jo hva som har skjedd der. BGBIO er den eneste utenom Nano jeg tror vil få det til. Jeg har lyst å gå inn der men venter til de har fått kapitalisert opp.
Ok. Tok deg bare på ordet når du skrev at du hadde satt deg LITT inn i de andre;)
Veldig greit å lese slike kommentarer, for det viser vel hvor undervurdert PCIB er blant NANO-aksjonærer. Vi snakkes når Asia-melding tikker inn.
Tenkte jeg ikke skulle kommentere dette, men når du kommer med PCIB sin track record som begrunnelse for ikke å være langsiktig undrer jeg meg over hva du mener. Kan du utdype?
For the (track)record:Jeg har selv stor tro på PCIB, på alle mulige måter, og sitter langsiktig.
Jeg fyrer jo litt også, må skape litt liv i biotek igjen - Men jeg kan ikke påstå at jeg har satt meg på langt nær nok inn i de andre som jeg har i Nano. Jeg håper jo jeg har valgt riktig - og at andre har tatt feil, men mest håper jeg alle får rett. Det vil gjøre det enklere å innvestere i denne bransjen og få nye selskaper på radaren.
@Wannatri - altså; når jeg leste meg opp på dem (for 2-3 år siden) så så jeg hvor lenge de hadde holdt på, hvor mange emisjoner de hadde hatt, hvor mange studier som var påbegynt og avbrutt osv. De har vært på børs i 10 år. Nano har vært på børs i 4 år og er ferdig med Paradigme om 1 år. Just saying.
(P.S - Jeg er fullt klar over at ting er annerledes nå og at ting har utviklet seg siden da Men jeg har vært i biotekselskap som har vært lovende men gått over ende i siste fase (Clavis)) og jeg har vært i biotekselskap som har gått helt i mål (Algeta). Etter Clavis ble jeg litt mer bevisst risikoen selv om ting ser lovende ut i fase I og II. Derfor synes jeg Nano representerer best r/r ifht. en større innvestering. De andre blir for meg bare for trading).
Takk for svar. Da forstår jeg hva som er din bakgrunn, selv om jeg ser ulikt på det. Heller litt til @InVivo sin vinkling, og antar at du vil kunne ha godt av å lese deg opp igjen nå… Begynn evt. med @Kontorstol sin tråd for lekfolk En veldig god intro som anbefales alle som er interessert i å forstå litt mer rundt PCIB!
Ellers sitter jeg som de fleste her inne i flere norske biotekselskap, og deriblant NANO.
Vi får fortsette å🤞for at vi er i riktige selskap…