Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Biotekaksjer

ibb
Investeringer: #<Tag:0x00007ff2ab22b8c0>

Genmab med late breaker på ASH:

Ingen som er i direkte “konkurranse” med de norske, ser det ut som.

Nei, helt uneventfull sånn sett.

Bump @Savepig hvorfor skjer det ingenting?!

Keine anung mein junge.

Hva er sjansen for at det kommer noe NANO egentlig?

Av erfaring er amerikanere stort sett sentrert om seg selv og sine gammeldagse og/eller egne løsninger. Har vanskelig for å tro at denne akren syns stråling fra Europa er noe stas.

Veldig lav. Ville vært en gigabombe.

Alle amerikanske kols jeg ser poster bare om Car-T eller RCHOP.

Hvem er uansett Leonard?!

Hvorfor mener du det?

Tjukk og kjøpt KOL fra Amerika tror jeg. Venter på ekstra lys over han fra sparepæra. Lüuuuul.

Han er bare en ganske så synlig amerikansk hematologisk biotwitter KOL. Hverken mer eller mindre.

Hvem vet, kanskje kommer det noe BGBIO. Hadde jo vært artig.

Fake hype.

Podcast ute nå, i ferd med å høre gjennom. :blush:

Abstract 2911, som han trakk frem, var veldig interessant. Det er kun retrospektive data fra et behandlingssenter, men det demonstrerer godt et av de viktigste problemene med kliniske studier uten kontrollarm.

https://ash.confex.com/ash/2018/webprogram/Paper119794.html

Edit:
Ser denne var blitt lagt ut på TRVX tråden også men lar den ligge da ikke alle er på den tråden.

Det fikk nettopp et lite dytt av Stand Up to Cancer, men fortsatt bare noen dråper i havet. BGBIO sitt medikament er forresten blant et av medikamentet som delvis sponses av dette: https://standuptocancer.org/press/the-pancreatic-cancer-collective-awards-7-million-in-first-round-new-therapies-challenge-grants/

Er vel nærliggende å tro at Pcibs Fimachem med gemcitabine kan brukes mot denne kreftformen også og at det blir en av de neste indikasjonene den vil prøves ut i klinisk dersom Pivotalstudien i extrahepatic gallegangskreft innfrir forventningene/hva man håper… (men det ligger nok noen år frem i tid)

Mange spennende prosjekter som får støtte. Merk prosjektet til Guro Lind! Dette prosjektet har jeg selv kjennskap til da hun jobber på min avdeling. Resultatene de har fått er ganske imponerende og lovende. Nå skal dette utvikles videre!

Ser linken nå når jeg tenker tilbake og du @Larsmkn mente at photocure kunne bli avleggs grunnet avlesning av urinprøver.
Jeg er ikke inne i photocure selv men husker at du bannet litt i kirka den gangen.