Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Biotekaksjer

Den slags nerding kan jeg like :grinning::+1:

2 Likes

Kjæresten til Lars: Kan du ikke komme og legge deg please?
Lars: sorry, kjære bare vent litt, må bare lese enda et abstract og så kommer jeg.

:smile:

Spøker bare, takk for tipset

2 Likes

Ser at Targovax rører seg såvidt? Bunnet ut?

2 Likes

Som jeg har sagt, 9kr før 17. mai :slight_smile: Hvis ikke taper jeg 100kr til Celestar :open_mouth:

1 Like

Ser ut som det blir en ekstra pølse på familien 17 mai :stuck_out_tongue:

1 Like

Om jeg taper kan jeg ihvertfall vite at pengene går til noe hyggelig :slight_smile: Men helt seriøst ser det ut til at det er teknisk potensiale for 9kr i morgen, og det virker fortsatt logisk for meg med tanke på caset. Vi får sjå, ingenting er avgjort enda :slight_smile:

1 Like

Om den skulle havne på 9 kr, så har jeg 25.000 grunner til å være fornøyd med det :stuck_out_tongue:

2 Likes

Hadde dere enda satt veddemålet på 8kr så kunne vi kollektivt hjulpet til :rofl::rocket:

1 Like

24900* :stuck_out_tongue: Her blir det litt i underkant av det :slight_smile:

Detaljer, men er det ikke klokka 2300?

Jeg skylder på google :stuck_out_tongue:

edit: men ser jo at det bare er jeg som bare ikke kan klokka! CEST ikke CET :sweat_smile:
image

48 000, så det blir spennende fremover!

2 Likes

Når det gjelder ultimovacs og deres pivotalstudie i melanom, er det ikke vanvittig mange aktører i forhold til konkurranse og rekrutering?

TRVX har uttalt at det tar tid for de å rekrutere 12 pasienter i deres refractory melanoma cpi+oncos studie . Mens mesothelioma studiet der det ikke er så “crowded” er ferdig rekrutert samt lite konkurranse.

Initielt, så virker det som høy risk å investere i ultimovacs (enda høyere enn de andre biotek aksjene på børs),men får de gode resultater i denne indikasjonen så smeller det virkelig!

2 Likes

Sitter mange her bare i Biotek eller har dere som meg vel så mye i tryggere aksjer? Lurer på å vekte mer over i Biotek, men foreløpig har jeg kun 35-40% der. Kommer ikke til å kjøpe mer Targovax og Nano, men det frister å satse mer på PCI og Photocure nå.

All in i biotek for min del, på børsen er det 25% PHO og 75% PCIB for meg pt.
Boligen er dog min største investering, enn så lenge i alle fall. :smiley:
Mener selvsagt at begge har et enormt potensial, men tror at Photocure resultatmessig kommer til å gå som en klokke, mens PCI Biotech blir mer rykk og napp og morsommere oppturer.

3 Likes

Spennende tider! Er du mer skeptisk til Targovax og Nano?

Mener å vite at Ultimovacs har meget gode resultater å vise til, så det blir spennende å få mer ifm IPOen.
Men sitter nok litt på sida og følger med enn så lenge. Må se hva disse rikingene av noen aksjonærer bidrar med først. Blir det bare knapper og glansbilder , eller vrenger de bukselomma?
Gjelsten, som sitter pt med Ca 31% har foreløpig sagt at han skal bidra med Ca 7% av emisjonsbeløpet, 25 av 370 millioner.
Må vite om han har tenkt å ha sin del gratis først. Blir det høy tegningskurs, og han justerer ned eiersiden bittelitt i etterkant er jo det fort resultatet.

1 Like

Nano er jeg veldig spent på, men også relativt optimistisk mtp.
Min tanke er at de tilbyr mye QoL, Quality of Life med sin enkelhet. Et sprøytestikk må jo være greia for pasienter på 3.linje, og tenker at man dermed ikke nødvendig vis må være så mye bedre på effekt enn annet for å bli godkjent. Synes dessuten at deres «neste generasjon produkt» ser fantastisk potent ut.

Targovax synes jeg bruker mye penger på mye forskjellig.
Men det jeg har en god følelse på er Mesotheliom .
Bra rekruttering og avlesning på fase 2 til nyttår, eller så gjør at jeg skal være opplest på den til da.
My gut feeling er at det er det og Parker samarbeidet som har stor potensiell verdi.

8 Likes

Good stuff. Uansett hvordan det går så må jeg bare si at det er utrolig spennende og givende å være aksjonær i de fire selskapene. Har i all hovedsak en god følelse jeg også, med noen set backs innimellom

1 Like