Grattis Thomas!!
Holder den seg over krona, så blir det jo gøy for min del også
Edit; tok litt mer på ,98 her er må det være noe lufta, eller kommer dumpen i ettermiddag ?
Grattis Thomas!!
Holder den seg over krona, så blir det jo gøy for min del også
Edit; tok litt mer på ,98 her er må det være noe lufta, eller kommer dumpen i ettermiddag ?
Msi satte det igang, dei er må minus, så sikkert en god gammeldags pump and dump
Mulig det er det. Jeg holder på aksjene mine og ser hva som skjer. Det er fortsatt store poster på kjøp.
Ossen er kursen nå da ?
Sitter med det er kjøpte, men følger ikke med
Rt 0,92 nå
Ble stilt i Bionor igjen, kommer det ett rykk til eller blir det tilbake til start ?
Msi gjorde en bra trade
Ser ut til at det blr stille. Skulle nok ha solgt. Får se om det blir mer action neste uke. Det er GF på torsdag. Kan jo komme noe spekulasjon rundt det
Slutter den over ,90 så er det bra for min del, skulle jo ikke kjøpt dei siste
Ble konklusjonen i Bionor idag, at det var bare pump and dump ?
Msi så startet ballet, endte med ha solgt 160k, Non med minus - 424 k
Ja, jeg tror det. Burde nok tatt en trade. Jeg blir nok sittende litt til.
Bionor Pharma ASA is within a falling trend and continued decline within the current trend is indicated. On reactions back, there is resistance against the ceiling of the trend channel. Has broken a double bottom formation. A decisive break of the resistance at 0.85 will signal a rise to 0.95 or more. The stock has support at kroner 0.76 and resistance at kroner 1.00. Positive volume balance strengthens the stock in the short term. The RSI curve shows a rising trend, which is an early signal for a possible trend break up. The stock is overall assessed as technically positive for the medium long term.
Period Vol.bal.
Tok litt flere Bionor idag eg
Den kommer nå. Veldig få selgere. Var nok en del som fikk seg en vekker på fredag.
Solgte litt igjen idag, av det som ble kjøpt lavt igår
tror NANO tar en GIG så mulighetene til å få et nogen lunde lavt snitt kommer sikkert snart!
Gratulerer til dere med bionor
Siger den tilbake eller den seg ?
@thomashagen hva tenker du om morgendagen ?
Skulle vel ikke være noe grunn til at det kommer no mer nytt i morgen, enn andre dager ?
Er jo “bare” en gf
Det kommer stort sett aldri noe nytt på gf. Gf er stort sett bare formaliteter, der sakslista er kjent på forhånd.
Det er vanskelig å spå kursutvikling dag for dag. Aksjen har vært sterk de siste dagene, med store kjøpsposter. I utgangspunktet tror jeg det fortsetter på samme måte i morgen, men det kan hende det er noen som blir skuffet over at det ikke kom noe nytt på gf.