Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Biotekaksjer

Det var ment å være en vits :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

Det gjøres dealer om dagen

3 Likes

Jonas Einarsson sa i dagens podcast at Radiumhospitalet vil vurdere å starte opp med kliniske studier i disse dager.

4 Likes

https://soundcloud.com/dnb_podcast/vi-helsesektoren-sta-enda-sterkere-nar-verden-normaliseres

3 Likes

Dagens: GSK blir medlem i Oslo Cancer Cluster, sitat fra saken "here to… bridging GSK global discovery team with biotech/startup community in Norway looking for new R&D investments.”

:sunglasses: :bomb: :crossed_fingers:

13 Likes

Olja falt, men biotek gikk opp.

NASDAQ Biotechnology Index
3 971,74 +57,24 (1,46 %)

10 Likes

Indeksen vår gjør det slett ikke halvgærent egentlig. Den er solid opp fra bunnivåene fra i fjor.

Edit:

Edit2:

Shekk Heikkin Ashi. Det er enten TOTAL KRISE eller FULLSTENDIG EUFORI

10 Likes

De har penger til biotech i kina gitt:

5 Likes

Del 1 av AACR på mandag.

For de som er interessert:

Personlig er jeg veldig spent på Verastem sine data fra deres kombostudie med MEK+RAF-hemmer + FAK-hemmer i kreft med KRAS. Aksjen har gått voldsomt i det siste og spås en potensiell dobling på gode data.

Presentasjon fra Verastem som går innpå satsingen deres.
https://investor.verastem.com/static-files/d3e54ac0-a8bb-4636-b90b-e579416f32b8

2 Likes

Noen som følger E-therapeutics?

Kjøpte en del når kursen var 8 pence for et par år siden. La de i skuffen/trodde pengene forsvant da kursen var under 2 pence.
Måtte inn å sjekke igjen her om dagen og ser nå at kursen er bra over 12 pence og svekket NOK i tillegg. Den så jeg ikke komme i disse tider.

1 Like

Byttet ut min manuelle trendkanal i indeksen med tradingview sitt regresjonstrend verktøy:

Sjekk hvordan verdiene i indexen nå er pent fordel utover:

(og sjekk omsetningen i biotec!)

1 Like

Dagens spådom - Verastem kommer til å gå som en rakett når USA åpner i dag. Av det som har kommet ut fra AACR20 så ser det mest interessant ut. Eier ingen aksjer i VSTM, men tar muligens en liten posisjon i dag.

4 Likes

Hyggelig for Sanofi:
Phase 3 trial of Libtayo® (cemiplimab) as monotherapy for first-line advanced non-small cell lung cancer stopped early due to highly significant improvement in overall survival

2 Likes

Jeg er ingen spåmann tydeligvis… -30% pre-market :laughing:

Noen data fra behandlinger mot NHL?

Du tok bare feil av fortegnet. fort gjort lærte vi på barneskolen :slight_smile:

1 Like

Voldsom reaksjon i forhold til hva de har meldt. Muligens en skikkelig sell on news etter den kraftige oppgangen de siste ukene. Blir spennende å se hvordan den handler i løpet av dagen.

Kan det være på grunn av AE? Optimal dose ble satt til pahse I dose da dosen i 2b studiet hadde for mange AE.

Premarket er jo ikke fasiten skal sies. Men ligner en god gammeldags sell the news event.

Biotech er komplisert og det er ikke alltid investorene skjønner hele bildet. Det har vi sett flere eksempler på i Norge. Der meldinger kan fort bety -15 til +15 % intradag.

1 Like