Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Biotekaksjer

Nei, ingen aksjer i Nano, men eg ser at den kan være i en svært spennende fase.
Eg følger Biotec tett

Tromsø baserte Biotec har jeg også på listen min, har også kjøpt woulgan biogel en gang i tiden.

Funket faktisk greit mot ett brannsår, gikk ut etter att det ikke ble noen avtale med det Engelske selskapet som jeg ikke husker navnet på i farten.

1 Like

Bionor holder koken fra igår, eg kjøper ikke mer og det vil si at iht kursen nå, kan eg sitte meget behagelig.
Setter likevel en SL på deler av det eg kjøpte igår, på x kurs.

Går å kjøper flaske vin til kvelden dersom den holder seg over 85 ved slutt

2 Likes

Igrunn litt sært at den stiger på en ikke nyhet. Ja det er fint de får publisere studien, men det har egentlig ingenting å si.

Dog som langvarig aksjonær og trader i den aksjen er jeg glad for mer oppmerksomhet.

2 Likes

Innlegg av: aksjeNuben (10.06.16 01:44 ), lest 1918 ganger

Ticker: BIONOR

Endret: 10.06.16 01:45

RE^1: BIONOR kan EKSPLODERE og mangedoble seg :

Sorry men det stinker råtten fisk lang vei, alt for mange Gold Diggere på Bionor trådene.

Tradere og småsparere kommer til å bli rævkjørt av Husa de neste ukene.

Det jeg skrev på HO i natt slår til :joy:

Selv om jeg også blir rævkjørt nå med 150k til 0,82 i snitt.

Får ha de en stund.

Er forsåvidt helt enig, så spørs det om hvorvidt det kan hjelpe i den pågående jobben med finansiering.

Min erfaring er at det er mange biotekselskaper som stiger på meldinger som egentlig er en ikke-nyhet. Ofte kan det bare være et kort blaff, mens andre ganger holder kursen seg lengre.

1 Like

Har mer trua på Nano sin fremtid.

1 Like

Falt den sammen igjen ?

0,80 Bionor

1 Like

Hmm, sikre det som er eller kjøpe mer da ?

Høres ut som du burde begynne å sikre litt gevinst på vei oppover @kronn. Du er veldig flink til å finne og bli med på raketter, men ikke så god på å ta gevinst. Hvorfor gjør du ikke noe med det?

Jeg skal ta @nofun sitt råd fra en annen tråd her på forumet og selge meg ut litt og litt på vei oppover :slight_smile:

1 Like

Eg er redd eg da ville tjene penger, skummelt :slight_smile:

Edit : det eg kjøpte igår på 80, røk idag på SL.
Det eg kjøpte tidligere i uka sitter eg med, mulig eg hadde vurdert å solgt om eg hadde vert foran pcen idag, vet ikke.

6 Likes

@Bionor

Eg synes det er litt bemerkelsesverdig at Solom kunne sitte klar å selge 7 milioner aksjer akkurat i det melding kom.
Det er lett å tenke at han visste om dette, før vi andre visste om det.
Med at han inntil nylig satt som ceo, nå avgått, burde han jo også ha en sterk formening om fremtiden, så litt dårlig signal må det være.
Eg ser på HO, at det hevdes fra enkelte at dette var en del av planene og at Solomon skulle helt fra Bionor, vet ikke helt om eg kjøper den.

Tror det kan være lurt å ha en liten del av porteføljen sin i Bionor, men være klar over risikoen og samtidig kunne se litt langt frem.

3 Likes

Jeg reduserte en del i Bionor, sitter igjen med en liten beholdning i håp om noe stort kan skje.

Hoveddelen av mine penger er nå satt Long i NANO, der jeg tror mulighetene er større for en ny Algeta.

Så kan en drømme om million fortjeneste noen år frem i tid.

1 Like

kanskje Navamedic tar av

Nava har en lei tendens til miste volumet raskt etter gode meldinger.
Det trykkes også aksjer godt under aksje kurs, men en bra avtale nå, så kanskje blir den spennende.
Eier ingen Nava og eg kommer hellerikkje til å kjøpe

Vet ikke eg forstår Bionor meldingene, uansett er eg helt ute, sikkert dumt men greit å ta gevinst noen ganger og ikke bare ta tap.
Biotec tror eg kan komme etterhvert.

Ville ikke tatt for mye i bionor tbh. De må visst utvikle mer enn bare det ene produktet for at ting skal funke. Så ser for meg en mengde med utvanninger i flere år fremover.

Ha en følelse på at eg burde ha beholdt bionor, var ikke tenkt til å gå helt ut, men det ble til at hele potten ble omdisponert

1 Like