Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Biotekaksjer

Man skal ikke glemme at det er risiko i biotek helt til du har ferdig godkjent produkt som har kommet i salg (og det kan for så vidt gå galt etter det også) :chart_with_downwards_trend:

1 Like
3 Likes

Enorm overetablering i bransjen og ultramange børsnoteringer gjort på oppblåste priser.

2 Likes

https://www.nasdaq.com/articles/heres-what-happened-to-biotech-this-year

9 Likes

Grundig artikkel om biotekaksjer og optimist for 2022. Bør leses🙂

1 Like

Ja, vi får håpe at det verste er over og at vi går inn i et nytt år der biotekaksjer får fornyet interesse.
Beste ønsker for 2022.

1 Like

Hallais og godt nyttår :clinking_glasses:

Tenkte å ta opp igjen biotek aksjer i portisen for 2022. Hvilke aksjer har dere tro på for året?

Og hva var tickeren for biotek indeksen for Oslo Børs?

NO0010890387 OBX Health Care GR OBX Sector and All Share OHCG
NO0010890395 OBX Health Care NR OBX Sector and All Share OHCN
NO0010890403 OBX Health Care PR OBX Sector and All Share OHCP
1 Like

Finner ikke tickeren i tradingview

Our highlights from 2021

Thursday, December 16, 2021/by Wenche Gerhardsen

What happened in and with our cluster in 2021? Here is a “pick and mix” of our many news from this year.

2 Likes

Jeg har lagt til OHCG i Tradingview, skal funke det?

1 Like
1 Like

Meget spennende selskap!

1 Like

Fin start :partying_face:

Hvor er de listet?

Det var catamaran ja

Hvis det var catamaran du tenkte på er de ikke listet enda. Kanskje de greier å komme seg på børs i 23 :man_shrugging:Magenta jeg refererte til i eget tidligere innlegg på Nasdaq så klart, men det visste du jo.

Vicore pharma! Sjekk ut, 3 fase covid kommer i Q12022

Hvis der er interesse for selskaper som satser på NK terapier så er dette svenske selskapet planlagt notert i 2022 en gang. Kan være verdt å se på, virker i hvert fall seriøst på meg.

2 Likes

Takker for tipset @boms. Utrolig spennende teknologi.

https://www.artivabio.com/nk-cell-therapy-pipeline/

Zelluna er definitivt spennende, og jeg har investert litt der selv. Det bør være mulig å få tak i aksjer der via DNB, selv om det er veldig lite omsetning.