Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Biotekaksjer

Selskapet har meldt at en utfyllende genomisk report er på vei (Q1) og vi er på overtid nå. Rapporten kommer til å svare på mange spørsmål. Har hørt at det er flere større investorer som venter på genomisk klarering før tung satsing!

2 Likes

Men fortsatt så er ikke MoA verifisert gjennom klinisk effekt enda?

Der ligger jo store deler av forklaringen til hvorfor investorene skygger banen. Man vet rett og slett ikke MoA kan omsettes i klinisk effekt.

Det øker jo risikoen ytterligere i en sektor hvor risikoen er høy nok fra før :sweat_smile:

Hva mener du med klinisk effekt? De er fredig med fase2 (92 pasienter) med 97% klinisk respons. De venter på genomisk report før FDA møte i Q2, og klarering for fase3.

Er dette monoterapi eller kombinasjonsterapi?

Monoterapi intratumoral injeksjon!
Derfor er resultater så transparent og enkel å tolke, at det kan sammenlignes med historiske data med godt etablert kirurgisk extirpasjoner. Det er grunnen at det ikke er urealistisk å fantasere om en hastegodkjenning.

Pasientene droppet kirurgi først?

Slevfølgelig! Det er monoterapi vs. kirurgi :muscle:

Men er det penger i dette da? Kirurgi har vel omtrent samme responsrate i BCC

Har du erfaring (som pasient eller kirurg) med multiple eller store BCC tumorer på nese eller øyelokk og kjenne utfordringer av kirurgi?
Da kan du kjenne hvor lett det er å velge injeksjoner fremfor store plastisk kirurgiskeinngrep med komplikasjoner (kosmetisk, re-operasjon, blødning, arr , infeksjon og pris og mm)!

Også det mest fantastiske er at det ikke trengs å injisere på alle tumorer. Man behandler 1-2 av dem, og resten forsvinner (eller krymper) pga aktivert immunsystem!

Som en klinikker er jeg ganske sikker på at dette er fremtidens førstelinje beh. for BCC og mest sannsynlig malign melanom (etter Q3 report :nerd_face: )

Drefor blir jeg overrasket at folk fortsatt snakker om ULTI og PCIB , og har ikke en gang hørt om LYTIX!

4 Likes

Som en klinikker….med dobbelt k……troverdig ? Norsk er ikke lett å få til

Men han har jo selv lagt til emojien :muscle: under sitt eget innlegg, så da er det helt sikkert kjempesterke saker….

Heter drdr også

Gøy med litt underholdning og temperatur i biotektråden igjen…drdr er en gammel kjenning på disse trådene som kommer tilbake med nye nicks etter å ha blitt kastet ut. Ikke vanskelig å kjenne igjen på argumentasjonen og overbærenheten.

Men hvis nå dette er blitt tråden for hausse egne posisjoner / aksjer, må jeg i så fall slå et slag for Nykode Therapeutics som nå går inn i et spennende måned. I løpet av måneden skal aksjen gå ex NOK 1, i utbytte og presentere to postere på ASCO. Kommer til å bli en kruttsterk kombo så vi kan jo snakkes om ca en mnd og se hvor godt aksjen gikk gjennom måneden.

Ellers så får vi ta av hatten for sjefshauseren i PCIB, @Kaizers /vikingfan /BuffetW som blodhauser aksjen i alle mulige forum at hen ikke falt for fristelsen å kaste seg på hausetoget her i tråden. PCIB skal jo som kjent til himmels og sånn har det vært noen år :crazy_face:

Lykke til med “deres” biotekaksje/lottokupong :slight_smile:

Imponerende fanklubb aksjen har fått her på TI. Det skrives innlegg opp og ned i tråden - mens Atlas vanner ut og vanner ut aksjonærene. Er vel snart kun rent vann igjen der nå og vann som er som kjent nesten gratis.

Siden innlegget om Lytix over har hele fire :muscle: så regner jeg med LYTIX er den beste lotto kupongen av den famøse banden Lytix, Oncoinvent, PCIB, NYKD, Circio?

Eller vent litt, ser Targo/Cirkus/Circio innlegg har 4 :+1: så hva er best? :+1: eller :muscle:

Hm, tough choice this one :joy:

1 Like

Nå er vel faktisk tiden inne for å posisjonere seg i Photocure,

Vel og merke etter, Q1 Torsdag 8 Mai.

Dette er nok siste Q, før Cevira avgjørelsen blir fattet. :crossed_fingers:t3:

Da følger du ikke nøye med , for rent vann blir mer og mer etterspurt her i verden :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:

2 Likes

Merkelig nok er det softox som har vært «biotek» suksessen på Oslo børs denne våren med en oppgang på nesten 700% denne våren. Alle hopper på denne aksjen nå. Er det en aksje som hauses på forskjellige fora så er det softox.

Snakk om pølsevev…

image

image
image

Måtte jo kjøre emisjon for å betale konsulenten de prøvde å ta innersvingen på. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Er ikke dette selskapet det var så flittig oversikt på i inkassoregisteret?

Blir ikke kjørt buss i aksjen heller ser jeg…

1 Like

Ja siden alt annet av biotec bare er drit så kjøpte jeg litt sperm:) lav mcap var utslagsgivende. En positiv interim kan gjøre susen