Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Biotekaksjer

Page Not Found

We can’t find the page you’re looking for. Try one of these options.

Gikk litt fort i svingene. Fikset nu.

1 Like

Noen som har investert?

1 Like

Hegnar forumet blir slaktet i dag. Og mange finner vei hit inn til Tekinvestor, forståelig nok.

7 Likes

Interessant.

Hegnar har et kjempeproblem, og jeg håper mange ender opp her. Om man ser bak grumset er det mange dyktige bidragsytere, og jeg har flere ganger fått tilgang til info der før det kommer i offisielle kanaler.

Men trollene kommer også, så får vi håpe at moderatorene og internjustisen her er up for the challenge.

Om Tekinvestor var børsnotert ville nok nå vært et godt tidspunkt for inngang rent fundamentalt sett. :blush:

5 Likes

Vi alle her inne bare fortsetter å rapportere inn de som ikke oppfører seg, så tar @pdx seg av de :+1: så blir de seriøse igjen, de som har hatt en anstendig oppdragelse i møblerte hjem :sweat_smile::+1:

4 Likes
  • Blir nok mer Tekinvestor på meg heretter.

Tusen takk til XXX for tipset om
tekinvestor.no

Det er et fantastisk forum.

Det var et godt plaster på såret ettersom at jeg ikke kommer til å bruke Hegnar.no forumet så mye lenger.

Hegnar.no sitt kodak moment :slight_smile:

2 Likes

image

image

2 Likes
1 Like
4 Likes

bilde

bilde

Tolker dette som positivt sentiment for biotek generelt. Tekniske signaler viser til videre stigning for denne indeksen.
Forventer ikke vi får noen voldsom blest i norsk biotek-sektor i år, men lov å håpe.

3 posts were split to a new topic: Genmab

Redusere PCIB? Trodde det var høye forventninger til PCIB i Desember?

2 Likes

Listen to 131: Bioteknologi med Radforsk og Oslo Cancer Cluster by #pengepodden #np on #SoundCloud

Takk @Savepig!

1 Like

Jeg har det, og flytter ikke bort noen andeler derfra med det første.
Men at folk er skeptisk til om det kommer en markert kursbevegelse er forståelig når vi ser tilbake på hvordan de siste nyheten er behandlet av markedet. =)

Noen av dere med aksjer i Ultimovax? Har dere trua? De vurderer per nå å ta selskapet på børs for å finanisere et eventuelt fase-2-studium.

Hørte på siste Radium, spennende konsept!

1 Like

usikker, men vil tro at du kan kjøpe via megler slik Oncoinvent.

Edit: Tviler egentlig litt

*Ultimovacs :rofl:
Har ikke aksjer, men jeg står klar med lommeboka om de kommer på børs. Veldig spennende selskap!

Hehe kryssa med TargovaX der. :joy:

Ja, mye spennende på feltet ihvertfall.

1 Like

@anon21766851 Jeg har postet denne videoen tidligere i Targovax tråden, men jeg vet ikke om du henger der. Verdt en titt!

1 Like