PCIB minner meg litt om I.M. Skaugen. Kjøpte en liten post på 25,95kr per aksje. Gikk en liten stund… Så gikk den litt opp på 26,2. Jeg la ut et kjøpsordre på 26, og senere 26,1… Fortsatt ingen som er interesserte i å kjøpe. Deretter gikk den ned til 25,8. Orket ikke dette her mer, så var villig til å komme meg ut med et lite tap. Endret ordrestatusen min igjen til 25,8, og påfølgende 25,7. Denne gangen også uten lykke. Får prøve på å komme meg ut i morgen.
NANO er en helt annen historie. En selger en aksjepost, også kommer kjøperen med en eneste gang. Dette er absolutt ikke tilfellet for PCIB. I tillegg er NANO mye mer volatil, i den form at kursen beveger på seg kanskje 1-2 ganger hvert 5. minutt, som gjør aksjen mye mer interessant å følge med på.
Jeg vet ikke om dette sier eller ikke sier noe om det fundamentale i selskapet, men nevner det allikevel.
PCIB har masse potensiale med VACC-ene sine, men om denne situasjonen skal dukke opp igjen for dere som tenker å selge ved f. eks en kursstigning på 30,40,50% osv…, kan det fort bli vanskelig å hente inn en god avkastning
Også, straight til poenget mitt: til alle daytradere der ute som har vurdert å sette dere inn i PCIB: STAY AWAY