Gevinst eller tap ?
ca 400 i pluss
Går inn igjen når 400 er støtte.
Woows!!
Denne skal ned mot 14800 i første omgang. Ser mye alts korrigerer også. På tide å selge litt Nano nå og gjøre seg klar
Det jeg reflekterte over i går, var jo ganske relevant. Glad jeg gikk noe inn i BCH. Men har de som hadde BTC under BCH-forken på Coinbase fått tilgang til sine BCH nå? Skulle jo tro mange vil selge og i tilfellet?
Tvilsomt, du tar jo ikke hensyn til hvorfor fallet skjer.
Når penger dyttes inn i altcoins faller btc og lotsatt når de tas ut. Forsåvidt åpnet coinbase for handel med bch i natt. Som nok forklarer fallet
Hva er tvilsomt? At den skal ned til 14.8-15? Kanskje. Jeg har ikke sett på chartet men mener å huske at brudd på 17500 var viktig i mine øyne.
Den var alt nede i 15500 i natt. Fordel å heller se på fakta en. På tegninger.
Hadd jeg sett på tegningen min hadde jeg jo sett den hadde vært nede på 15500 alt
Avsteming på kryptovaluta, vennligst svar:
Du er nok for sent ute. Hvor lang tid tar det deg å selge nano, overføre til exchange og kjøpe? Svarer er nok så lang tid at du ikke rekker å kjøpe på dippen. Det gjelder å ha penger klare når dippen er der.
Hvis noen lurer på hvorfor BTC tar seg et lite dykk på natta, så er det fordi Coinbase har startet trading for BCH Så da flyttes litt over dit.
@Nocturne Tror dette kan være en bra inngang, eller så kan du vente på 12K som var målet ditt, men helt ærlig så tror jeg ikke vi skal dit idag
Edit: Du ahdde sjangsen på 15500 i natt
Hehe, nei, plenty av tid broh’ - tror ikke $15500 var bunnen
Går også an å kjøpe XBTC som @WallStreet - det kan handles direkte uten overføring til Exchange.
Trodde du skulle inn i altcoins - ikke bitcoin! Uansett, har du tenkt til å kjøpe litt ville jeg som mange har sagt snittet meg inn. Jeg tror ikke du får ikke kjøpt på dette nivået over jul. Velkommen i klubben i alle fall
Er veldig i tvil - må jo ha BTC for å kjøpe alts og med mindre alts gjør det bedre enn BTC på sikt så bør en jo bare kjøpe BTC. Dollarverdien betyr jo lite om man f.eks får 10x i alts dersom BTC går $1000.
Er det ikke bedre å handle alts gjennom Ethereum isteden for Bitcoin?
Hvorfor skulle det være det?
bra reportasje fra VG