Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Gevinst eller tap ?

ca 400 i pluss

Går inn igjen når 400 er støtte.

Woows!! :smiley:

Denne skal ned mot 14800 i første omgang. Ser mye alts korrigerer også. På tide å selge litt Nano nå og gjøre seg klar :wink:

Det jeg reflekterte over i går, var jo ganske relevant. Glad jeg gikk noe inn i BCH. Men har de som hadde BTC under BCH-forken på Coinbase fått tilgang til sine BCH nå? Skulle jo tro mange vil selge og i tilfellet?

1 Like

Tvilsomt, du tar jo ikke hensyn til hvorfor fallet skjer.
Når penger dyttes inn i altcoins faller btc og lotsatt når de tas ut. Forsåvidt åpnet coinbase for handel med bch i natt. Som nok forklarer fallet

Hva er tvilsomt? At den skal ned til 14.8-15? Kanskje. Jeg har ikke sett på chartet men mener å huske at brudd på 17500 var viktig i mine øyne.

Den var alt nede i 15500 i natt. Fordel å heller se på fakta en. På tegninger.

Hadd jeg sett på tegningen min hadde jeg jo sett den hadde vært nede på 15500 alt :roll_eyes:

Vesentlig støttenivå den driver og tester. Var jo ldue for en korreksjon etter legget opp til 20k

Avsteming på kryptovaluta, vennligst svar:

Du er nok for sent ute. Hvor lang tid tar det deg å selge nano, overføre til exchange og kjøpe? Svarer er nok så lang tid at du ikke rekker å kjøpe på dippen. Det gjelder å ha penger klare når dippen er der.

2 Likes

Hvis noen lurer på hvorfor BTC tar seg et lite dykk på natta, så er det fordi Coinbase har startet trading for BCH :slight_smile: Så da flyttes litt over dit.

@Nocturne Tror dette kan være en bra inngang, eller så kan du vente på 12K som var målet ditt, men helt ærlig så tror jeg ikke vi skal dit idag :thinking:

Edit: Du ahdde sjangsen på 15500 i natt :wink:

2 Likes

Hehe, nei, plenty av tid broh’ - tror ikke $15500 var bunnen :wink:

Går også an å kjøpe XBTC som @WallStreet - det kan handles direkte uten overføring til Exchange.

2 Likes

Trodde du skulle inn i altcoins - ikke bitcoin! Uansett, har du tenkt til å kjøpe litt ville jeg som mange har sagt snittet meg inn. Jeg tror ikke du får ikke kjøpt på dette nivået over jul. Velkommen i klubben i alle fall :slight_smile:

Er veldig i tvil - må jo ha BTC for å kjøpe alts og med mindre alts gjør det bedre enn BTC på sikt så bør en jo bare kjøpe BTC. Dollarverdien betyr jo lite om man f.eks får 10x i alts dersom BTC går $1000.

1 Like

Er det ikke bedre å handle alts gjennom Ethereum isteden for Bitcoin?

Hvorfor skulle det være det?

bra reportasje fra VG