Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Tipper du mener Globecoin!

Jeg har registrert meg for ICO med Yoti, men har ikke fått noen form for bekreftelse enda. Vet ikke helt om det gikk gjennom eller ikke… Har gjort det to ganger nå. Tror den har livets rett :slight_smile: Det finnes en del lignende, akkurat som det finnes en del ulike banker. Ingen fare for at det blir monopol for en enkelt bank med det første… Synes den har såpass mye bra for seg at jeg tenker det er verdt å gå inn med en slant :smiley:

Det finnes helt sikkert dokumentasjon på det på Bitfinex sine hjelpesider. Men det vanligste er at kurtasjen er i % så det ikke har noe å si hvor store beløp en trader med. Men når du skal ta ut eller overføre så er det gjerne faste gebyr slik at det ikke er noe vits i å overføre små beløp (gjelder i hvert fall BTC og FIAT overføringer).

1 Like

Da tok jeg en liten trade på 16 400, får vi håpe det var lurt da :wink:

Takk, tenkte å bruke dette som en grei inngangsport for å forstå trading litt mer aktivt og hvis kurtasjen er i % som jeg har forstått også fra bitfinex, så er det jo bare å trade av hjertens lyst selv med småbeløp… Virker jo som en fin måte å øve seg på med relativt lav risiko (siden vi kun snakker noen hundre USD…)

1 Like

%-vis ja, står nederst på siden deres.

Ble pause her nå, vanskelig å spå kursen utover.

1 Like

Er jeg helt på tur, eller har den inntatt hode skulder og neste stopp er videre nedover?

Dette var uventet… Når kommer bunnen?

Det er i grenseland nå.

potensiale ned mot 13 000 om linja bryter

16000 ryker nok!

Jeg snudde posisjonen ved 15999, og ut nå. break even. #flaks

2 Likes

Mulighet for noen av dere å skrive et innlegg om trading med gearing?
Hvor, hvordan og basics. Virker veldig interessant, men hadde vært fint med noen pointers :wink:

Finnes allerede en guide, bruk hamburgermenyen oppe til høyre velg guider. så skal du se den :wink:

1 Like

Haha, selvfølgelig gjør det det :smiley: konge, takk!

Coinbase app’en ligger på 7. i AppStore, mellom Messenger og Snapchat

1 Like

å sende bitcoin fra Coinbase til Binance tar jo en evighet!

Å sende bitcoin innom blockchainen gjør det :wink:

Har nå skjønt det, tålmodighet! :laughing:

Det kan være en ide å heller kjøpe Litecoin, overføre den og så selge den for å få btc på Binance f.eks
Da sparer du nok avgifter og tid.

1 Like

nybegynner på krypto, så all råd er takknemlig, og må les mer merker jeg.