Hehe, ja han bommer stortsett på alt.
Alltid bra å kjøpe på den første dippen, men hvis ATH nå ikke tas ut og kursen nå dropper og tar ut low på 10,8k så har vi bekreftet krakk.
De har bare så ufattelig lite peilig på hva de skriver om… Det er jo på kanten til kåseri
Clickbait
Det skrives aldri om når den er opp. Typisk eksempel:
- ned 10% -> skrives om
- ila et par dager, opp 20%
- ned 15% -> skrives om
- ila et par uker, opp 100%
- ned 20% -> skrives om
Mellom sak 1 og 3 har ting økt sykt mye, men alle tror det har vært superkrakk.
Nå får tiden hypes jo faktisk oppgangen relativt gjevt i media.
Men det som skjer er når det går ned så er de ikke objektive, de sier ikke ting som at prisen er forsatt f.eks 50% høyere nå enn den var for en mnd tilbake osv.
Så de spiller enten på hype/fomo eller på ren FUD…
Artikkelen med Tom var helt fryktelig, stakkars folk som uttaler seg slik i media!
Var akkurat det jeg tenkte.
Ganske stor prisforskjell mellom børsene: Bitfinex (12790usd), Coinbase (14050), Kraken (13450). Kan ikke man overføre bitcoins ganske raskt fra den ene børsen til den andre?
Joda, men det er vel noe fees og venting. Dette kalles arbitrage trading.
Det var tidligere diskutert hvilke fase vi var i nå, og mange mente at vi var i tidlig adopters fasen. Ref. bildet under så ser det ut for meg å ligne mer på at vi går fra “Return to ‘Normal’” til “Fear”`-fasen.
Dette ser kun ut til å gjelde for Bitcoin og kanskje noen andre store kryptovaluta, men ikke for en del altcoins.
Er det noen som har noen gode strategier om hvordan man skal håndtere om det vi faktisk er inne i er “Fear”-fasen?
short bitcoin 1x(eller 1,1x hvis du vil ha litt risiko), da beholder du USD verdien. Det er min plan
Håper inderlig du har rett! Blir en dead-cat bounce og ytterligere fall på 60-80% da.
Om man ser på historien er vel dette en mulighet. Personlig tror jeg ikke vi skal under 10000 igjen, og holder. God jul!
Nei. Prøv det - skal garantere at du ikke tjener mye på den på arbitragen
Jeg tror personlig mangen tok pengene av bordet pga av jul, mangen orker ikke å tenke på dette gjennom juletiden.
Hvis Coinmarketcap er riktig (forholder meg til den siden jeg ikke finner andre sites som oppdaterer total mcap i krypto), så er det egentlig ikke mye penger som har gått ut (relativt altså).
På det verste mistet markedet 230 bn. USD eller ca. 1/3 ac mcap. Men dette har hentet seg noe inn igjen og ligger bare ca. -80bn fra ATH.
Sitter og håper på BTC fall under 10k men har mine tvil.
Ser ut som det er bitcoin opp og alts ned nå. Leste litt om en fork som er på vei og kan forklare det?
Ønsker å overføre litt fra Bittrex til Coinbase og måtte oppgradere Bittrex kontoen min. Siden jeg har æøå’er i navnet mitt så gikk den til manuell behandling som kunne ta opp til 7 dager. Er det andre som har opplevd det samme og vet om de klarer å fikse det innen de dagene?