Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Ja, etter å ha undersøkt litt mer så lukter det fisk. Uansett så tviler eg på at den vil påvirke bitcoin kursen.

“Given the central importance of layer-two development in the ongoing scaling debate, the fact that there are only 10 full-time developers working on the Lightning Network should be a dramatic wake up call for many. But the problem of unmet demand for developer talent in the cryptocurrency ecosystem runs even deeper.”

Interessant lesning. https://www.coindesk.com/bitcoins-2018s-bottleneck/

1 Like

Sør-Amerikas nest største økonomi er i ferd med å kollapse. Folket stormer gatene i blodige opprør, og presidenten har gått av. Nå arbeides det på spreng for å løse den politiske krisen.ref 2016 art

Look at Venezuela jeg trenger ikke skrive mer,Kryptovalue å teknologi er kommet for å bli!

Vi her på berget er bare vitner til hva som har skjedd i sør afrika… De stakkarene som lider av dette ser anerledes på verden…

2 Likes

Aiaiai

3 Likes

Ska til å gjøre et kjøp via coinbase, men har et problem. Det står at prisen er 12947 EUR, noe som tilsvarer 15450 USD?!? I tillegg er avgiften 36,7 EUR!? What :open_mouth:
EDIT: Kraken er billigere, men toppen dens var 500 EUR lavere enn hos Coinbase. La gå :stuck_out_tongue:

Er du gal?? :laughing: Kursen nå er 14045 USD OG 10600 GBP! Du betaler jo 5% mer enn Coinbase viser, er du sikker på at du er på rett nettsted?

Edit: 10(!!)% forskjell

Mulig vi kan kjøpe under 10k om trenden holder!

Problemet er at man må betale i EUR. Prisene på Bitcoin er ekstremt forskjellig fra børs til børs, men også fra valuta til valuta.
Har fortsatt ikke kjøpt, jeg avventer litt til. Akkurat nå så faller den på høyt volum og stiger på lavt volum, og setter stadig lavere topper, men den nærmer seg støtte rundt 13,5k USD.

Går ikke så bra med Bitcoin XBT ser jeg… kanskje bør jeg selge mine coins? De står enda på Coinbase.Er ikke store summen da men… eller HODLE. Hadde vært kult å gått all in i Bitcoin? :smiley:

1 Like

Anbefaler han hær https://localbitcoins.com/accounts/profile/Infiniti/

Gjorde trade med han hvor jeg brukte straksoverføring, hadde bitcoinsa ila 20 minutter

2 Likes

Macd 4h har snudd, så nå har vi vel endel stigning utover kvelden og i natt, så får vi se hva morgendagen og IKKE MINST januar har å gi oss :slight_smile: Det er iallefall spennende.

3 Likes

Det er for spennende med krypto! Trodde jeg var ille med å følge med på funcom fra lansering av ce og ett par måneder men det var bare barnemat :joy:

3 Likes

Satt inn 25x long, får se om kursen beveger seg over 14.400 i la kvelden

1 Like

Nå er vi veldig nærmt block 201451. Er det noen som har sett noen nyheter rundt segwit2x eller var det bare løgn og fanteri?

Segwit2x er kansellert. Å øke block-size er ikke måten å gjøre det på. Dessuten har man allerede Bitcoin Cash med 8mb block-size.

Nådd et viktig støttenivå nå :smiley:

1 Like

Stemmer delvis, den ekte Segwit 2x forken er kansellert. Men Segwit 2x fork skjedde for cirka 50 min siden. MEN, dette er en fork men minimal konsensus som bare drar nytte av navnet og hypen som var rundt den opprinnelige 2x-forken. Den nye coinen har ikke som mål å ta overt som nye Bitcoin, og er i praksis en hvilken som helst annen ny coin etter hva jeg har forstått.

Om man har holdt Bitcoin over forken skal man må den nye coinen om exchangen støtter forken.

Med forbehold om at jeg ikke har satt meg helt inn i emnet, korriger gjerne eller legg til om det er noe som ikke er helt riktig her.

1 Like

Jeg anser meg som temmelig teknisk men jeg fatter nada.

Ble en bra rekyl opp i natt fra 13,5k til 15,1k som predicted. Sulle gjerne tradet om ikke Coinbase sin kurtasje hadde spist opp gevinsten :sob: Tror dette støttenivået vil holde inntil neste store oppgang. Men først må vi bryte opp gjennom motstanden fra 15-16k.

death cross 4h 8k here we come

1 Like