Diger H&S på BTC også, zoom ut til 3D/1W. Pga denne solgte jeg 20% av ethereum-beholdningen min igår på 640 euro for å sikre opprinnelig investering + ta gevinst. Venter og ser om dette slår til.
@doncic Death cross i 4H-chartet ser jeg på som ubetydelig i det større bildet. Bare et knippe tradere som reagerer på dette.
@tommaen Ser ikke denne HS du snakker om.
Sitter klar med kjøp på XBT ETH ELLER BIT, hva kan være beste bet? Kun 10k😊
BTC Eller begge. Men de går stort sett hånd i hånd. ETH har jo hatt et forrykende 2017 med 70x
Teller på knappene. Sjelden jeg har brukt så lang tid på å levere inn Lottokupongen😂
Den HSen er veldig spekulativ i bildet som @WallStreet postet. Tror mer på brudd opp fra den vimpelen ja. Evt. må vi få inn en higher highs. Pr. nå er trenden inntakt.
Hva tror dere btc ligger på i utgangen av 2018? Ser jo at ripple nå en liten stund var foran eth i mcap. Tror dere alle de andre cryptovalutaene bremser potensiell oppgangen til btc?
Smell på!! Stenger on 90 min Og da er det 4 dager til neste kjøpsmulighet. Evt 5K nå og 5K på tirsdag
Trenden er det jo ingenting å si på…
Vanskelig å gjette pris, men det virker som jeg og @pdx er enig om at den står i $100K til neste jul Så da har du fastien der. Jeg sa i september når den var på 3000 at det var i 10K til jul nå og 13800 til påske 2018, men jeg bommet noe fryktelig - i alles favør
Tøft!! Jeg skjønner jo at jeg er latterlig tungt inne når jeg ser dette, men fint at flere har trua - det gir meg enda mer bullmentalitet og hjelper psyken/planen min om å hodle ut 2018 før jeg selger endel - og litt lengre, da jeg har innsett at man ALDRI må selge seg helt ut… Håper du får en fin og nervepirrende nyttårshelg med kursstudering hvert 10. minutt
Her er to fine sider å følge med på:
Oslo børs har blitt kjedelig, kontra kryptobørsen. Gud for ett kjør på kryptobørsen, alle kryptovalutar er jo spennende å følge med på, Lend har gått over 100% idag. Ripple er på riktig vei.
Det kan jeg like Hva baserer du det på ?
Det baseres på håp og historie Men at BTC går 5-8x i 2018 er vel ikke usannsynlig.
Her er noe å leke med:

tror det blir billigere å kjøpe på tirsdag.
Om kurser går ned til 10k er ikke det da ett brudd på den kortsiktige positive trenden og egentlig veldig negativt?