Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Diger H&S på BTC også, zoom ut til 3D/1W. Pga denne solgte jeg 20% av ethereum-beholdningen min igår på 640 euro for å sikre opprinnelig investering + ta gevinst. Venter og ser om dette slår til.

2 Likes

@doncic Death cross i 4H-chartet ser jeg på som ubetydelig i det større bildet. Bare et knippe tradere som reagerer på dette.
@tommaen Ser ikke denne HS du snakker om.

Vi får se hvordan dette utarter seg. Passer perfekt med at nyttåret starter i “tuppen” av vimpelen.

2 Likes

Sitter klar med kjøp på XBT ETH ELLER BIT, hva kan være beste bet? Kun 10k😊

BTC :wink: Eller begge. Men de går stort sett hånd i hånd. ETH har jo hatt et forrykende 2017 med 70x :smiley:

1 Like

Teller på knappene. Sjelden jeg har brukt så lang tid på å levere inn Lottokupongen😂

1 Like

Den HSen er veldig spekulativ i bildet som @WallStreet postet. Tror mer på brudd opp fra den vimpelen ja. Evt. må vi få inn en higher highs. Pr. nå er trenden inntakt.

1 Like

Hva tror dere btc ligger på i utgangen av 2018? Ser jo at ripple nå en liten stund var foran eth i mcap. Tror dere alle de andre cryptovalutaene bremser potensiell oppgangen til btc?

Smell på!! Stenger on 90 min :slight_smile: Og da er det 4 dager til neste kjøpsmulighet. Evt 5K nå og 5K på tirsdag :wink:

Trenden er det jo ingenting å si på… :wink:

2 Likes

Vanskelig å gjette pris, men det virker som jeg og @pdx er enig om at den står i $100K til neste jul :crazy_face: Så da har du fastien der. Jeg sa i september når den var på 3000 at det var i 10K til jul nå og 13800 til påske 2018, men jeg bommet noe fryktelig - i alles favør :wink:

3 Likes

Har kjøpt😊

Edit:Tenker jeg må flytte noe fra aksjeportefølje til krypto.

6 Likes

Tøft!! :slight_smile: Jeg skjønner jo at jeg er latterlig tungt inne når jeg ser dette, men fint at flere har trua - det gir meg enda mer bullmentalitet og hjelper psyken/planen min om å hodle ut 2018 før jeg selger endel - og litt lengre, da jeg har innsett at man ALDRI må selge seg helt ut… Håper du får en fin og nervepirrende nyttårshelg med kursstudering hvert 10. minutt :smiley:

Her er to fine sider å følge med på:

https://bitcoinwisdom.com/markets/bitstamp/btcusd

1 Like

Oslo børs har blitt kjedelig, kontra kryptobørsen. Gud for ett kjør på kryptobørsen, alle kryptovalutar er jo spennende å følge med på, Lend har gått over 100% idag. Ripple er på riktig vei.

4 Likes

Det kan jeg like :grinning: Hva baserer du det på ?

1 Like

Det baseres på håp og historie :joy: Men at BTC går 5-8x i 2018 er vel ikke usannsynlig.

Her er noe å leke med:

3 Likes

tror det blir billigere å kjøpe på tirsdag.

Enig. @Christian - enough said? :wink:

2 Likes

Like clock works:

3 Likes

1 Like

Om kurser går ned til 10k er ikke det da ett brudd på den kortsiktige positive trenden og egentlig veldig negativt?

3 Likes