XRP begynner å dra kraftig inn på BTC. Bør vi shorte BTC og se frem til Mcafee spiser opp manndommen sin? Veldig spennende fremover nå.
Tror ikke BTC går så veldig mye under 10k. max 9200-8800? Er i allefall ikke positiv teknisk. Lavere høy og lavere lows…
https://m.investing.com/analysis/an-elliott-wave-look-at-cryptocurriencies-200276660
Virker for meg som vi har flere bunner på rundt 13500. Vel å merke kortsiktig. Hvor langt ned skal vi egentlig… ?
Under 10
Glad jeg ikke ventet til tirsdag😂
Tror vi har nådd bunnen
mulig vi ser tegn på 11.000 ila dagen
Er det både en lang og en kort hode og skulder der? 6000
hmm,ja! overførte litecoin fra coinbase til binance, fees 2kr contra bitcoin 200kr for fees!
Tror IKKE vi har nådd bunnen
Hva betalte du for overføringen? Coinbase sin kurtasje er vill, jeg betaler 1,4%!
jeg sendte ikke verdens største sum akkurat, men det var 500kr men betalte worth kr2.63 NOK) in network fees.
siden det er ingen Path of exile krypto tråd(poe) er det noen som følger denne, denne er ganske lav, og stiger ganske okay.
Har brutt støtten rundt 13,5k, men vi har støtte igjen allerede på 12.450 (MA50/Daglig), faller på stadig lavere volum, og RSI er på 42 nå.
Jepp, kanskje rebound her, men tror vi skal teste 100-dagers MA ila. neste uke
12500 ser viktig ut ja
Bitcoin faller på lavt volum fordi folk slapper av i jula - gunstig for alle som ikke er inne
@WallStreet keep telling yourself that!
Neida. 24t volumet er på 25k BTC - jeg vet ikke hva som er “normalt”, vet du?
Og da var jeg ute igjen, hehe. Blir å vente på et klart kjøpssignal nå i stedet for å kjøpe på støttenivå i en klart negativ trend. Bare synd at euroen korrigerte seg fra å være dyrere enn dollaren til å være billigere enn dollaren den korte tiden jeg var inne