Bitcoin kommer nok tilbake. Bullmarket “Dør” nok ikke ut før det skjer noe forferdeligt! (Bitfinex hack elns). Så i lengden er slik konsolidering bare bra.
Orker ikke lese igjennom hele tråden - så bare spør noe som sikkert er diskutert.
Hvilken meglerplattform er det best å trade Bitcoin/kryptovaluta fra?
Coinbase/Gdax for USD/EURO.
Deretter Bittrex er bra. Bitfinex/Binance skal også vær bra.
Jeg tegnet noe lignende, og jeg tenker at det vil være konsolidering ut januar, og så får vi se hva februar har å by på Ser ut som om 13/14K er bunn - og det i seg selv er jo helt sykt
Hmm, for håpe det
Kjedelig sitte med coinsa nå, skulle gjerne solgt høyr og kjøpt meg inn igjen
Nå har Bitcoin snudd igjen. Rundt 13800 er jo den godt i fra å bryte nedover. Ser ut som at 13 000 gir mye motstand. Såvidt den har dippet under 13 k på de siste bunnene. Men det jeg ser er jo at det er "Higher highs og lower lows. 22 Des 12 036 bunn, 30 des 12 691 11 jan 13 159. Vi var også høyere en 13 159 i dag på bunnen som var 13 268, men mer nøyaktig enn resten da de kommer fra 1 mnd graf og dagens er 1 dag.
23 Des første high var 15 470, 27 des 16 883, 6 jan 17 650 og neste high vet vi ikke enda. Der kom ingen direkte high etter 11 jan, hmm
Volumet nå er også lavere enn noen gang siste mnd akkurat nå. Så det er vel kanskje positivt at volumet har synket i lag med prisen. Forhåpentligvis stiger de to andre igjen snart. Men mer sidelengs bevegelse og kanskje noe mer ned kan fort skje. Vertfall spennendes å se når dette kommer til å bryte ut igjen. Jeg har svært lite å spille med da jeg allerede er låst fast i VRC/VRM. Tørr ikke gå glipp av pumps der, skjer så altfor fort.
Enig. Er redd for å bli missing out, og ende opp å bli med på en potensiell nedgang. Alternativet er å hive seg på når kursen hopper, men da går man som oftest glipp av den beste oppgangen. So what to do eg sitter på henda og enjoyer the
Kanskje ikke helt riktig tråd det her, men er det noen som vet hva som har skjedd med prisingen på XBTen for Ethereum hos https://xbtprovider.com?
Akkurat står den i ca 888 USD, men prisen hos f.eks. bitstamp er ca 1327 USD.
Ok. Jeg svarer meg selv her. Det må åpenbart ha vært en glitch, for nå var prisen tilbake til den normale igjen.
Det var dumt
BTCUSD
Gjennomført HS (lilla)
Foreløpig pullback til halslinjen, blir motstand og spennende om bryter. CA 14.700 la oss si 15.000 avhengig av om du tegner hals på 15 min / 1 hr / 4 hr chartet…
Ligger i en stigende trend (rød)
Ser også ut som vi snart må bryte opp eller ned av vimpelen.
Da har vi brutt ned som følge av at Kina bannlyser all krypto handel. Sør Korea følger nok snart etter med noe lignende…
Vi kan få et alvorlig krakk nå, jeg vil ikke anbefale noen å kjøpe før panikken har lagt seg og pilene peker oppover igjen.
Når du kommer med slike så bør du nesten ha med en kildereferanse. Hvor står denne bannlysningen?
De har vel ikke bannlyst det men planlegger en crack-down…?
Det var slik jeg tolket dette;
Da er alt mye bedre - påstander (selv om de er korrekte og faktiske) - bør suppleres med en kildereferanse
Rettelse - Kina planlegger å forby, har ikke skjedd enda, men det har altså lekket ut hva Kina vil slå ned på.
Dvs at kinsere nå har valget om å cashe ut eller holde på krypto og stå i fare for forfølgelse dersom de vil benytte det senere.
Jeg tror dette fører til at de casher ut for det er cash de fleste ønsker, ikke bitcoin.
Satt stopp loss på 10500 så får vi se