Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

I utgangspunktet gode nyheter for bitcoin nettverket dette, men det vil vel bare resultere i at andre land tar over i like stor skala.

@WallStreet vurderte det men tror jeg i tilfelle kjøper ekte vare og ikke dette XBT tullet man bare kan handle 09-16:30.

Du må jo gå inn “for the long haul”, og ikke slik døgntrading - det trodde jeg du var en kløpper på :wink:

1 Like

Jo… men ikke med ETNer. Som sagt, kan godt hodle BTC (real deal) :slight_smile:

1 Like

Skjønner :slight_smile: Men man kan jo ha begge? La det stå til jul! :wink:

Føler ekte vare er bedre av mange grunner @WallStreet, mest av alt ifht. å kunne flytte over til alts når de går opp og BTC ned.

Hva tenker dere TA-eksperter nå?

2 Likes

støtte på 12000usd, motstand på 20000usd. Ser ut til å være en fornuftig korreksjon.

1 Like

Bare sunt med litt konsolidering :slight_smile:

1 Like

Jeg klarer ikke å bli enig med meg selv om jeg ser en dobbel bunn eller en HS in the making…

image

2 Likes

Jeg ville sagt det er en HS ut ifra det korte trendbildet du viser.

Men jeg har mer tro på at vi skal få en IHS i det litt lengre bildet som nevnt i et par poster over.

Så lenge det er såppas texas i alle altcoins, så vil jeg tro folk velger å holde penga sine der, enn så lenge. Ihvertfall de som ikke har veldig mye BTC fra før.

Penga ligger latent i markedet, og med engang det virkelig boomer oppover så kaster folk seg på.
Også selger de så fort det stagnerer litt.
Jeg skjønner folk godt, det er lite vits å ha penga sine i bitcoin når det virker å ligge stabilt ± 15k de siste 3 ukene.

Jeg personlig velger å tro att en dag så går “toget” for att det skal skje er man veldig avhengig av ny brukbar teknologi, ala segwit adoption + da lightning.
Akkurat nå så er alle andre alts en like bra / like volativ store of value som bitcoin.

Lightning er ikke the “holy grail” som vil løse alle problemer.
Men det løser ganske mye, i og med att folk kan få flyttet bitcoin rundt, så og si gratis.
Kanskje ikke med engang, men etterhvert.

Reagerte kraftig på brudd ned gjennom 50MA, som nå er motstand. Ellers ser ut som vi er inne i et fallende triangel nå.

Tror det er et spørsmål om tid før Bitcoin må gi fra seg hegemoniet som ledende Kryptovaluta.

Bitcoin er så langt jeg forstår kryptovalutaens svar på Nokia(?)

Bitcoin er for krypto det dollar er for oljen.
Men ingenting varer evig, ser det likevel som usannsynlig at dette endres før markedet er mye mer modent.

1 Like

“What happens in Asia often has a knock-on effect on trading in Europe and the US later in the day. A grim picture has been painted today as all cryptos, bar one or two, are in the red and falling. Police and tax inspections on exchanges across South Korea could be the cause alongside misreporting by the mainstream media of an outright crypto ban.”

Brøt den 50-dagers? Du kødder? Oh shit… :smile:

Brudd opp eller ned?

Kursen er under både 20- og 50MA

Jævla bitcoin drar med seg hele markedet :rage:
Vanskelig si hvor den skal, enten har den konsolidert å skal opp. Ellers er trenden brutt og vi er i bear market igjen… Tviler egentlig på nedgang da, kanskje litt. Men innen en mnd gjetter jeg vi er solid tilbake. Binance åpner opp mer nå samtidig som Korea åpner mer 20 jan. Så tror kommer new money snart.

Jeg tippet vel over 20’ innen utgangen av januar eller noe, om ikke det var utgangen av desember. Jeg tror fortsatt på Bitcoin over 20’ innen februar.