Kongen er kongen
Noe sier meg at du har tatt et par drammere i dag?
Jeg haha?
Fornøyd med at jeg for en gangsskyld agerte etter mitt eget utsagn! Deilig å være inne
Og @Hundal:
Når du valgte å kjøpe så valgte jeg meg en utgang
Don’t bet against me bro
Kjøpte meg inn igjen, men jeg jager de raske pengene. Fort inn og ut
Jeg mener den tar oss til 50K innen desember Jeg tippet 10K til jul 2017 og folk lo av det, da var kursen på 3000… Jeg sa også 13800 til påske 2018, men denne er long fine
Men hvis man er skeptiker så er det kanskje naturlig å le av stigningen til BTC? Jeg ser ikke for meg at en tredobling i 2018 er umulig. Kansje heller det motsatte - MEN, jeg setter kursmål for DES 2018 til 50K
HODL
Har snitt på 170
Edit: 170,10 SEK
Sinnsykt sweet!
Jeg vurderer å bare la den ri ja, jeg har target på 20k. Spent på om den tar den ut i første omgang.
Håper alts korreksjonen varer lenge!
Min pott blir der til jul, så lenge det er forsvarlig Får håpe alt går som normalt og tikker oppover.
Jeg er usikker, spretter den kjapt opp i 20k og det er mulig å få solgt XBT kjapt, hmmmm…
Du må nok vente til mandag med å selge XBT. Men ser trackeren står i 685 nå så det går riktig vei!
Hvor ser du «realtime» trackerpris?
Edit: ser det på xbtproviders nettsider. Trodde ikke de viste nåkurs utenom børstidene (mener de ikke gjorde det sist jeg sjekket!)
Jo, de oppdaterer hver 10.ende minutt. Men er ikke helt accurate står det i prospektet.
Ja, er klar over det, men den går vel ikke opp i 20k i helga? Forresten, dette er jo ikkje som en kjedelig aksje, feks som Funcom😂
Jeg har ikke sett på chartet - den pull-upen var egentlig svakere enn forventet. Hadde forventet at momentet skulle vare lengre. BTC dominans er fremdeles rekordlav. Regner med den i allefall holder seg rundt 16.5-17+ til mandag
Det var ulempen med XBT produktet da… i helgen var jeg nesten 15% i pluss.
I dag solgte jeg meg ut med 2% i pluss. Nå er den langt lavere enn jeg kjøpte for så grei trade men…
Bare gi det litt tid, etter noen måneder i dette markedet smiler du litt om du har 100% oppgang og smiler også litt om du har 50% nedgang.
Og slutt å kjøp bitcoin, det er kryptoverdenens svar på nokia og kodak.
Voldsomt volum iallefall, så mange som tar godt imot rundt 14K
Edit: sorry gytter for at disse bildene blir så enrom… Retina er digg, men ikke til skjermdump
Kjøp deg inn igjen nå ASAP!!