Går den til 100-dagers skal det kjøpes hardt. Håper på et krakk i alts og en resurgence i Bitcoin. Så bytter jeg ! Skal inn med en del kroner i mitt hemmelige prosjekt jeg ikke har fortalt om enda og regner med det vil være en god r/r å kjøpe med BTC.
Er det nå Bitcoin løsner…?
Jeg kjøpte på 15K da den brøt ut av skyen Så jeg tror det løsner litt.
inn: 1503X
ut: 159XX
= ca 5 % gevinst
Ingen giring på denne.
Når du valgte å kjøpe så valgte jeg meg en utgang
@Bitcoin og @Lightningnetwork
Lightning network vil gjøre at vi får større “lightning hubs” med mye bitcoin tilgjengelig og mange kontakter (MAO EN BANK!)
Lightning hub = Bank
Open channel (påkrevd for å bruke LN) = Checking account…
Flinke gutten Du som boosta kursen da
Hm, flyttet meg opp helt fra 613 til 618, fikk på 617.5.
500 spenn i pluss alt. Let’s go!
Edit: 740.
Der røk det 1000 nye Episurf til fordel for 8 Bit XBT.
Blir spennende å se hvordan ståa er om 12-24 måneder. Er ikke inne med mer enn litt krusning i kursen i Funcom😊
En mulig grunn til oppgangen her kan skyldes TRX (TRON). Den var opp 137% idag, men krasjet ned til 24%, og dette utløste flere stoplosses. Mange tradere bruker BTC/TRX.
yeah buddy!
Da brøyt vi opp gjennom 16k også! Neste motstand rundt 17,9k.
Møter litt motstand på 16,5k også, men satser på av vi krysser den om ikke lenge.
Tror vi tar ut 18K i helga
Senest 21:00 på tirsdag om ikke trendlinjen brytes!
Jeg synes prisen på bitcoin kan roe seg litt ned slik at jeg er klar til å ta gevinst før vi får en korreksjon. Jeg venter på nytt førerkort for å kunne registrere meg på gdax. Har ikke lyst å selge på coinbase med 1,5% kurtasje.
Og hvor mener du den tar oss videre? Jeg gikk inn igjen på 16.00xx og registrerer støtte på rundt 18k
Enig, tror vi går enda høyere. Ett skikkelig btc-rykk nå så vil alle nykommerne få panikk og selge sine Ripples. Mer penger inn i btc. Så mye nye penger i altcoinsa nå. De kommer til å få en skikkelig lærepenge snart.