Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Går den til 100-dagers skal det kjøpes hardt. Håper på et krakk i alts og en resurgence i Bitcoin. Så bytter jeg ! Skal inn med en del kroner i mitt hemmelige prosjekt jeg ikke har fortalt om enda og regner med det vil være en god r/r å kjøpe med BTC.

3 Likes

Er det nå Bitcoin løsner…?

1 Like

Jeg kjøpte på 15K da den brøt ut av skyen :slight_smile: Så jeg tror det løsner litt.

inn: 1503X
ut: 159XX
= ca 5 % gevinst
Ingen giring på denne.

1 Like

@WallStreet

Let’s go bro!

image

(Edit: tradekontoen, min hovedbeholdning i Nano består :slight_smile: )

3 Likes

Når du valgte å kjøpe så valgte jeg meg en utgang :stuck_out_tongue:

1 Like

@Bitcoin og @Lightningnetwork

Lightning network vil gjøre at vi får større “lightning hubs” med mye bitcoin tilgjengelig og mange kontakter (MAO EN BANK!)

Lightning hub = Bank
Open channel (påkrevd for å bruke LN) = Checking account…

@Evilfreud

1 Like

Flinke gutten :slight_smile: Du som boosta kursen da :wink:

1 Like

Hm, flyttet meg opp helt fra 613 til 618, fikk på 617.5.

500 spenn i pluss alt. Let’s go!

Edit: 740.

1 Like

Der røk det 1000 nye Episurf til fordel for 8 Bit XBT.
Blir spennende å se hvordan ståa er om 12-24 måneder. Er ikke inne med mer enn litt krusning i kursen i Funcom😊

2 Likes

En mulig grunn til oppgangen her kan skyldes TRX (TRON). Den var opp 137% idag, men krasjet ned til 24%, og dette utløste flere stoplosses. Mange tradere bruker BTC/TRX.

2 Likes

2260rb

2 Likes

Da har vi fått oss en stigende trend!

4 Likes

Hihi, vi hadde rett @anon76493722! 20k here we come! (Er fornøyd med 19 også).

3 Likes

image

yeah buddy! :slight_smile:

Da brøyt vi opp gjennom 16k også! :smiley: Neste motstand rundt 17,9k.

Møter litt motstand på 16,5k også, men satser på av vi krysser den om ikke lenge.

3 Likes

10

1 Like

Tror vi tar ut 18K i helga

Senest 21:00 på tirsdag om ikke trendlinjen brytes!
Jeg synes prisen på bitcoin kan roe seg litt ned slik at jeg er klar til å ta gevinst før vi får en korreksjon. Jeg venter på nytt førerkort for å kunne registrere meg på gdax. Har ikke lyst å selge på coinbase med 1,5% kurtasje. :sweat_smile:

1 Like

Og hvor mener du den tar oss videre? Jeg gikk inn igjen på 16.00xx og registrerer støtte på rundt 18k

Enig, tror vi går enda høyere. Ett skikkelig btc-rykk nå så vil alle nykommerne få panikk og selge sine Ripples. Mer penger inn i btc. Så mye nye penger i altcoinsa nå. De kommer til å få en skikkelig lærepenge snart.