Helt enig Seriøst altså. Ikke sikker på at det blir i 2018, men det blir før 2020!!

Jeg kjøpte… bare som et TA eksperiment.
Tjent rundt $100 siden i morges
Er det noe spennende videreutvikling av Bitcoin i 2018? Finnes det noe roadmap?
Bitcoin er bitcoin. Litt som det gamle fjernsynet fra 1950-tallet, ikke “mulig” å oppgradere.
De kan fortsatt hard-forke, som er en måte å oppgradere på. Synes det er rart at det er såpass mye trøkk på bitcoin om de stopper opp nyutviklingen. Da er jo det bare ett spørsmål om tid til de andre coinsa tar over markedet.
Lightning network kommer - etter det jeg har lest - innen H1-2018.
Alle forsøk på hard fork til nå har feila. Lite trolig nye forsøk lykkes da miljøet som nekter hard og soft fork blir større og større del av kjernen som er igjen fordi de som vil forke hopper over til de nye coinsa. Er også derfor lightning vil feile
Lightning feile? Lightning Network en verken en hard fork eller soft fork.
Yep. Den samme ljernen som nekter andre endringer kommer til å nekte ligthning også
Gode nyheter for deg @WallStreet - rent teknisk.
Bare se hvor mange ganger den har bouncet fint på 50-dagers!
Ryker 50-dagers er det likevel langt ned til 100-dagers!
Var dette en skrivefeil? Skulle det være “likevel IKKE langt ned…”?
Over 20% ned er forholdvis langt.
Ja, men jeg forstod faktisk ikke om dette var ironi eller bare ekstrem entusiasme
Det var ikke ironi, jeg er ekstremt entusiastisk! Og for meg er det langt ned, men alt er relativt
Hadde jeg hatt midler i dag hadde jeg kanskje kjøpt 70/30 Eth/Bit. Tror ikke det blir noe annet enn XBT langsiktig på meg. Er veldig lysten på å putte inn 5000 på hvert av barna…
Ja, men hva mente du? Er det BRA at det er langt ned, og på så måte at du mener det ike skal dit? Eller er du klar for å kjøpe på 100-dagers?
Jeg oppfatter det slik at den har snudd flere ganger på 50 dagers, men bryter den ned gjennom 50 dagers er det langt/forholdsvis stort gap ned til 100 dagers. Altså en viss risiko for en smådrøy nedgang. Altså min forståelse😊
Min tanke også, men i ordleggingen hans virker det som han ikke tror den skal dit…
Noccis?!? Oppklar!!
@Nocturne