Tipper det ordner seg til uka, når folk får satt seg ned etter julestria for å handle
Synes dessverre det ser ut som en descending triangle, og at det er større sjanse for at vi bryter ned enn opp. Hva er det som fundamentalt holder bitcoin-prisen oppe nå? Den fungerer ikke til transaksjoner, det er en elendig store of value. Nei, 2018 blir enten året da boblen sprakk eller altcoins sitt store år.
Det er flere coins som beveger seg uavhengig av BTC nå den siste tiden, og det er jo ganske ålreit.
Er enig i at BTC muligens mister tronen i år @anon67470730 men nå har alts hatt rally i lang tid (lang tid i krypto) så mener det er gode muligheter for en BTC rekyl og fall i alts i januar.
Rent teknisk - brudd over 14k på høyt volum er kjøp
Har lyst å gå inn igjen i Bitcoin, men avventer litt. Har lest meg opp en del i Romjula og finner VELDIG store forskjeller i hvor folk mener det skal gå!
Her er det såpass med usikkerhet at det kanskje er greit å ha litt is i magen…
Du får like mange svar som personer som svarer. Hva kursen eksakt skal til er ikke nøye, det som er viktig er at den skal opp - noe jeg tror den skal i år.
Ja, jeg skal nok investere igjen. Men en lærdom fra 2017 er at jeg har vært for utålmodig og rask med trades. Så nå skal jeg være flinkere med mine innganger (Eller, prøve i hvert fall!!!)
Det kan også skje et større fall i all markets cap hvis btc faller under support som den er på nå som jeg tror vil ha så stor påvirkning generelt i crypto. denne bevegelsen vil da ta med resten av alt coinsene og at de får også en korreksjon. Tror det er mer sannsynlig enn at når alts faller går BTC opp
Bruk logaritmisk chart, så ser du at motstanden er på 14,5k, ikke 14k.
OK - stemmer fint med der Fib. ligger på 50% i chartet lenger oppe.
Tror uansett dette er nær bunn, dvs. - om den går til 10k så er oppsiden større fremdeles?
Kursen skvises mellom MA50 og den fallende trendlinjen. Om MA50 skulle brytes synes jeg 10-11k er neste viktige støtte. Om ca 10 dager så ligger også MA100 rundt 10k. Tror dette i så fall blir min inngang.
Nå har vi definitivt “beføling”
Nu skjer det ting vanvittig til volum opp
Hvor følger du med “live”? Investing?
Inne igjen
Reallokering på gang? Bitcoin opp imens nesten samtlige altcoins faller den siste timen.