Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Ut i fra chartet kan det se ut som en bunn i den langsiktige trendkanalen rundt 9500. Skulle dette nivået bryte har vi en HS med potensialet ned mot 2000. Tviler litt på at den går dit.

Samtidig har kursen historisk sett alltid falt i januar og stabilisert seg utover i februar.

Trur dåke kursen kommer til å synke meir di neste dagane? Bør ein selge det me har å heller kjøpe meir om det synker?

Aldri safe å selge unda det en har for å forsøke kjøpe inn på bunn igjen. Hadde du gjort det etter den parabolske oppgangen fra 7-20 så ville jeg vært med. Men nå som vi ligger så nærme bunnen er det ikke lurt. Men å gå inn med mer dersom vi går ned på 8-9 tallet er ikke en dårlig ide, jeg har ikke skutt inn mer i krypto siden sommeren i fjor når bitcoin var 2-3 tusen og altcoinsa mine var 5-10x lavere enn nå. Men dersom bitcoin går ned på lave 9000 nivå igjen vurderer jeg å skyte inn mer penger da jeg blir stadig mer bullish etterhvert som vi bruker tid på desse lave nivåene. Tror 2018 blir et bra år!
Men jeg tror ikke vi er ute av bear område enda, vi skal muligens ned igjen eller ligge på desse nivåene en liten stund til tror jeg. Men iløpet av februar tror jeg toget starter igjen.

2 Likes

Med mindre det kommer en god nyhet tipper jeg den skal videre ned. Ingen god støtte før 7500 og 6600-6800 EUR. I tillegg har man MA200 som kommer rett under 6600. Faller den hit er det bare å laste og sette stop loss litt under.

1 Like

Med den logikken skal alt ned 80% siden nærmest alt har vært Parobolic i des / jan… :smile:

Teknisk ser ikke dette bra ut, men er det allikevel mulig at vi får et bunnivå rundt 10000?

Nedadgående trend. Stadig dypere bunner må forventes.

Må være fortvilenes for de stakkarne som ble hauset inn til å kjøpe på 20k…

2 Likes

Som all annen valuta så beveger Nok/dollar seg også Blir nok mer stabilt med fremtiden. Sånn ca 10 mill for en Bitcoin. To The Moon Power to the PEople :smiley:

Velkommen tilbake sjefs bjørnen vår!! :heart_eyes:

1 Like

Sant sant, men jeg tenker bare at når det snur, så snur det raskt. Tror veldig mange som har tatt ut fiat vil inn igjen når oppgangen begynner. For den kommer, og jeg tror vi vil nærme oss ATH allerede i løpet av de neste månedene. Jeg er lastet, og tømmer ikke lasten med det første. Hodl fra meg😉 Nå er jeg 50/50 crypto/Funcom.

1 Like

Vi får se, akkurat nå bikket den i + på Gdax :slight_smile:

Bikket under 11k nå. Spennende å se om det fortsetter ned.
Edit : kun kortsiktig.
Men likevel ser det svakt ut. Lurer på om vi får nye dipper.

1 Like

Antar oppgang til helgen i hvert fall.

Kanskje. Vet ikke om det blir slik at den detter ned og får en kraftig og vedvarende rebound. Eller om den bare fortsetter sidelengs kanskje svakt oppover som en konsolidering.
Har egentlig på følelsen vi vil være rundt dette nivået en stund til. Men i februar bør det ta av.
Men om vi er 13-14 til helgen aner jeg ikke. Risikerer ny helgedipp om Bitcoin ikke demonstrerer nok styrke.
Meget vanskelig spå. Eneste jeg “vet” er at bitcoin er mye høyere om en mnd eller to.

CME futures går ut 26. Tenker det kan komme en opp-trend etter det. Om ikke sikkert, en mulighet.

Tom Hauglund advarer mot krakk i BTC og krypto i dag på NRK!

Også kjent som det sikreste kjøpssignalet i det kjente universet :mage:

9 Likes

Da er det bare å ta opp forbrukslån og tømme alt inn i Bitcoin. Sikrere kjøpssignal skal man lete lenge etter :slight_smile:

Edit/disclaimer: Mener selvfølgelig ikke at man skal ta opp forbrukslån for å dytte inn i krypto.

1 Like

Har du link til den ?