Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Hva mener du? Er alt på vei ned igjen?

Litt usikker men ja :blush:

1 Like

Vet ikke hvilke charts du forholder deg til, men ETH er opp 25% og BTC opp 15%, og kursen svinger (som vanlig).

Ja, går bedre nå (var litt ull ulv) :wink:

Er på Bitfinex

1 Like

Er det dette som kalles ulv i fåreklær? :smiley:

1 Like

Hehe, ja det må det være :wink: :smiley:

Var så nære med å kjøpe i går, men var redd bunnen ikke var nådd… Man hører jo alt fra 2000 til 8000 for tida… :smiley:

Kanskje jeg bare skal slenge meg på igjen jeg også!

1 Like

Jeg og. Kjøpte litt på kredittkortet, men tenkte å handle litt XBT før børsen stengte i går. Igjen, det er lett å være etterpåklok! Tror jeg handler litt nå uansett.

Snitt inn hvis du er usikker! Større beløp jo lavere den går.

Akkurat det jeg gjorde nå! 5% i Ethereum og 5% i Bitcoin. Har litt cash i baklomma og ser ann utviklingen videre! :slight_smile:

1 Like

Utviklingen er slik :wink:
Hvis jeg ikke hadde vært inne i BTC, så hadde jeg solgt alt av biotek jeg hadde igår og kjøpt på 10K.
Nano og Targo er jo som å se på kvitteringer sige ned fra kjøleskapet…

3 Likes

Kjøpte meg litt Litecoin og sendt det til KuCoin. Skal kjøpe litt Alts.

Fee for transaksjonen var bare 0.04 dollar. Litecoin er billigere og raskere å sende enn BTC!

1 Like

Ikke straffbart enda å handle på innside-informasjon når det kommer til krypto :cowboy_hat_face:

"Recently, the FSS advised its employees to refrain from trading cryptocurrencies, stating that “If the supervisory officials engage in speculative transactions, it will be difficult for the public to understand ethically,” Chosun also reported."

2 Likes

Banker - et nødvendig onde enn så lenge

Dagens tullenyhet numero uno, prisen går til dagbladet for dette førstesideoppslaget:
Winklevoss-tvillingene tapte 3,5 milliarder kroner på bitcoin. Hver

Hva skal man si… De kjøpte bitcoin for 11 mill dollar i 2013. Har ikke kjøpt eller solgt noe etter den gang. Verdien i dag, etter siste tids nedgang, er på 1,5 milliarder dollar. Greit i pluss totalt sett da eller?? :smile:

2 Likes

Fy søren. Det er så latterlig dumt. Til og med journalisten må skjønne det, click-bait eller ikke.

1 Like

Kunne ønske jeg hadde hatt adressene til Winklevoss slik at man kunne sett når de selger :wink:

1 Like

Gudbedre det chartet er nitrist akkurat nå.

2 Likes

Merkelig kursen ikke faller mer eller? Noen går vel på en smell. Håper den krakker ned mot 8-5k. Da blir det handling!