Slapp av, han ser nok at han ikke helt visste, var vel kanskje derfor han slettet.
Tipper nicket er forkortelse for MrLarsen? No offence.
Dette var alt jeg trengte å se for å holde meg unna.
Bitcoin 2016-2018. RSI nærmer seg gjennomsnittlig vendepunkt for de siste 2 årene etter en korreksjon.
Bitcoin passerte akkurat 11000 igjen på Bitfinex
Mye av det du tar opp her er det som gjør RaiBlocks så veldig interessant. I motsetning til Bitcoin, ethereum og de aller fleste andre kryptovalutaer er raiblocks bygget opp fra grunnen av til å løse problemene med skalerbarhet (transaksjonstid og kostnad) og strømforbruk.
Edit: IOTA er et annet godt eksempel på at en blockchain kanskje ikke er den endelige løsningen
Er inne igjen
Sitter enda og venter på Sepa’n mens BTC klatrer…
Samme, litt plagsomt
Du kan jo alltids krype til korset og dra kredittkortet
Neste gang kan du kjøre ekspress på overføringen. Tok meg en time så var de der
Alle: Husk å legge til “BTC-USD” i Favoritt-listen din på TekInvestor for å følge kursen gjennom dagen
Hvor mye kostet det ekstra? Ser de har lagt til et gebyr men valgte ikke ekspress. Merkelig.
Overførte til Kraken på mandag og venter fortsatt på depositen der! Gleder meg til en framtid hvor dette går sømløst og investering skjer i øyeblikket. Bare det tilsier at denne teknologien er kommet for å bli.
Jeg vet ikke… hvor mye dt koster… Men skal overføre mer i morgen tenkte jeg. prøve å sjekke da…
Kostet 300 hos dnb, men jeg gadd ikke bruke, tenkte flaskehalsen var hos exchangen. Men hvis det bare tok en time høres det jo veldig fristende ut.
Har du teste denne Klemm-/Koz eller Smil-appen eller hva den het? Der kan du visstnok kjøpe “instant”. Husker ikke hva den het, men det var et koselig norsk ord, selv om jeg tror den er engelsk
Jeg har to skjermer oppe som KUN viser BTC- og ETH-chartet iPad til ETH og Mac Mini til BTC. Men jeg skal legge det inn for din skyld her hvis det fremmer noen form for statistikk/logaritme.
Rammler!