Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Så sjukt hvordan du så det rett før :smile:

hvor langt up skal vi Oivran?

Ikke noe høyere, bouncen toppet allerede.

Samme skjedde i Ethereum. Ned til 485 euro, bam, opp til 540 euro.

Ikke godt å si. Forsiktig her, foreløbig er dette kun en bounce. Jeg har begynt å ta profitt allerede.

Ikke usannsynlig at det er bunnen, men nå må det settes higher highs først på 5/15 min, 1 time, 4 timer osv før vi ser om dette var bunnen eller ikke.

3 Likes

Var nok ikke bunnen. Som du sa: RSI var altfor lav til å holde uten å sette rekorder. Nå glir vi nok sakte tilbake igjen, og settere lavere bunn igjen.

1 Like

10% på 30 min.

5 min higher low og high. Gjør meg rimelig trygg på at bunnen er inne for en periode.

Er ute med mesteparten av min posisjon.

24
30 min chart.

  1. 5 røde candles
  2. kjøp ved neste, og selg ved neste
  3. !??!?!
  4. PROFIT?
4 Likes

Old news men syntes den var interessant.

Bear break på 1 times inside bar. Ikke bra for bulls.

1 Like

4400 neste ?

Ikke godt å si. Tror dumpen i det aksjemarkedet gir bensin til kryptofallet. Blir spennende å se om man våkner opp til Bitcoin på 5,6 eller 7-tallet :slight_smile:

Hadde det ikke vært for det ekstreme kryptofallet vile jeg tro at effekten ville være omvendt. Om kryptomarkedet hadde vært stabilt som i høst tror jeg saken hadde vært en helt annen, at vi hadde sett mye penger på vei inn i krypto.

Dessuten tror jeg vi får en eksplosjon i kryptomarkedet rett rundt hjørnet: nettopp på grunn av fallet i aksjemarkedet. Personlig vurderer jeg stadig å selge aksjer og kjøpe krypto isteden. Jeg ser ikke bort i fra at det er det jeg gjør i morgen. :slight_smile: Hilsen Mr. Crypto-Positive

Skrev nettopp akkurat det samme i et annet forum. Hadde markedsdumpen kommet under kryptorally er det mulig vi hadde sett motsatt effekt.

1 Like

OH MY G… sjekk prisene i krypto’ a! Snakker vi capitulation nå eller? Jeg begynner å bli litt bekymret nå. Vurderer å droppe mine kjøp til jeg ser en tydelig bunn. Det ser jo ikke ut til å stabilisere seg litt engang!

Når til og med @Nocturne er bekymret da er det på tide å kapitulere.

Jeg tenker vi kan få en vanvittig rekyl hvis aksjemarkedene virkelig får seg en støkk nå. Det tar litt tid å selge seg ut av aksjer og inn i krypto, men hvis mange ser på det som en mulighet nå så kan det skje mye på kort tid.

@Nocturne jeg skjønner deg, samtidig ville jeg ikke blitt for grådig. Du vet at du kjøper på en veldig rabatt i forhold til det andre har kjøpt på (deriblant meg). Når det først snur så kan det være dobling i løpet av noen timer (tror jeg). Men, jeg tar ofte feil! Det verste for meg nå er at jeg gremmer meg over at jeg ikke har noe å kjøpe for. Mar masse private utgifter foran meg og mindre inntekter for tiden, så vet ikke helt hvordan jeg skal få investert mer. Men det skal jeg :slight_smile: Jeg ser på disse dagene her som en vanvittig mulighet. Om et år tipper jeg vi ser 6-7 ganger dagens kurser.

1 Like

Nocturne er jo en av dem som har snakket ned kryptopriser siden han begynte å snuse på dem - så det stemmer nok ikke.

Skal ikke lage en debatt om noe jeg bare har lest litt av. Vet han har vært veldig opptatt av å treffe bunn for en rekyl. Nå som han trekker kjøp for å fange kniven er nok ikke bunnen nådd :slight_smile:

1 Like

Jeg er ekstremt glad for at jeg har vært grådig og hatt is i magen gjennom denne korreksjonen :smile: (Hadde jeg ikke brukt TA og fulgt dyktige TA folk her og på youtube ville jeg nok også blødd fra alle hull nå).

Alle innvesteringene mine til nå er i ICOer. Det skal jeg forts. med til vi ser en tydelig bunn. Jeg kjøper heller 20% opp enn å bli med 20% ned altså. Mange som er i din situasjon fordi de har kjøpt på dippene hele veien, og ikke har mer å kjøpe for nå. Derfor tror jeg det beste er å kjøpe når man ser trenden snu… :blush:

(Men seriøst, mye billig der nå folks, ifht. historiske priser).

1 Like