Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Failed breakout over 9.5k (igjen). Får se hvordan denne utvikler seg gjennom kvelden. Denne greia er mer ubestemmelig enn en jojo med knute på tråden… :slight_smile:

1 Like

Bruker nesten ikke eth… så dt har jeg ikke sjekket… forferdelig tregt… og myether wallet suger… kanskje det er bedre å bruke den med ledgde

Jg måtte Bare si dt Eth… suger… 98% av de prosjektene de setter på den plattformen er ikkke verdt et brukt dasspapir engang… :joy:

FOMO galskap nå! Må jeg vel sette en short snart…?

Fomo … Hvor ? Fomo= Hype ?

Bitcoin… hvor ellers? :slight_smile:

Er den for Bullish ?.. jeg vet ikke når den først begynner sånn vil den gjerne opp mot motstand da… nå er vi ute av bearish Zone igjen. Men markedet fikk litt fud nå da… så nedgangen ble litt større en forutsett… vanskelig å si altså… men jeg gikk i long jeg nå, dog med en mindre innsats…

Så en chart hvor hvis btc føger samme fractal som i 2013 så vil vi ende rundt 2.5k. Baserer meg på det. Tror mest selv at vi skal mellom 3k og 4k. Vi er ute av hype-cyclen og alts viser ingen form for bullishness. Vi closet nå akkurat over 200 ma (daily) tror selv at vi skal under i neste test og etter oppleve et stort fall som da vi gikk gjennom 50 og 100. deretter bear marked i 2 måneder, så accumulation phase.

1 Like

Tror ikke nødvendigvis bitcoin følger helt samme mønster som i 2013. Er langt mer utbredt nå. Se også på prosentvis endring. Når du snakker om måneder frem, kan du jo se på logaritmisk ukentlig-graf. Fortsatt positiv trend, om du spør meg da.

2 Likes

OK. Takk for forklaring. Jeg tror heller ikke vi går så langt ned selvom alt kan skje i krypto. Akkurat nå ser det ut som kamp på liv og død for å holde 9.5k. Jeg støtter meg til bearcaset enda til vi får brudd over 11.250 og så 12k.

@KarbonadeJens - viktig å se på lang sikt også ja, og sørge for at man snakker ut fra samme perspektiv. Mine anslag er 1-3 mnd. frem i tid. Magefølelsen sier ned på weekly denne uken også, og muligens en bunn ila. slutten av mars / begynnelsen av april før vi får en ny bull-syklus.

To ting jeg ikke liker - TetherFUD (når skal dette kollapse? Hvis det skjer så blir det større skandale enn MT.Gox) og Kobayashi aka. the ghost of Mt. Gox. Hvis man ser på hva 2 til 18k btc. kan gjøre med kursen, og man vet han har rundt 166.000 btc igjen på konto… you do the math.

1 Like
2 Likes

Here. We. Go!

har scalpet en del shorts BTC nå, som å plukke penger på gata

I know! Hadde så lyst å sette en short der på 9.8k - desverre ikke fått verifisert bruker enda :face_with_symbols_over_mouth:

bruker Bitmex, shorter med 25x gearing.
Skal legges til at dette er scalping, og gjøres da momentet nedover har vært særdeles fordelaktig risk/reward.

Dette er da greit

1 Like

Zoomet litt ut. Forutsatt at vi ikke får brudd på den stigende trendlinjen fra oktober i fjor, så er det meget positivt, men får vi brudd med en del volum så har jeg et worst case scenario target. Da kommer i allefall jeg til å lempe mye inn i BTC (hvis vi kommer dit altså).

Merk at dette er weekly, så kan ta måneder å spille seg ut :slight_smile:

2 Likes

Jeg kommer en del lenger ned enn det din trend viser - sitter på mobil koen dager men det stemmer godt med det jeg gjorde på macen i forrige uke: må gå gjennom ca 6700 for at trenden brytes…! Så vidt jeg kan se.

Trykte jeg “hjerte” på dette? Huff! Ikke enig her! Vi kommer aldri i verden så langt ned!

Dette er forsåvidt mer interessant enn kursen for tiden: https://lnmainnet.gaben.win/