Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Det selges gull og sølv som bare det, Bitcoin stiger :heart_eyes::heart_eyes:

Hvorfor må bitcoin på død og liv følge S&P 500 (eller aksjemarkedet i sin helhet) på vei opp eller ned? For hver 1% aksjer beveger seg ned går btc ned 5% og for hver 5% btc går ned går alts ned 30%. Jeg vil at crpyto skal gå så det suser imens aksjemarkedet tryner, at det blir med ned ser jeg ingen logikk i. Sorry for rant, men det irriterer

3 Likes

Bitcoin har faktisk falt før s&p de siste gangene aksjemarkedet har droppet. Jeg tror nok dagen snart vil komme hvor det blir en trygg havn når aksjemarkedet faller. Men per nå så er jo alle markeder en stor saueflokk. Enten stiger det meste eller så faller både aksjer, krypto, gull, sølv, rentefond, NOK osv…

2 Likes

Bitcoin tar med seg optimisme inn i helgen

1 Like

Noen som vet hva Nimbus eller Cfx er for noe?

https://cashfxgroup.com/

nimbus Villaveien 09?

Man kan i Nimbus kjøpe seg inn for en sum og få 15% av investeringen tilbake per mnd.

I cfx får man 1% per dag.

De trader hhv bitcoin og bitcoin/valuta for deg. Får følelsen av ponzi, men 2 forskjellige kjenninger har allerede fått utbetalinger som lovet.

Lurte på om noen her har hørt om det.

Høres ut som Bitconnect 2

Garantert.

Pipler seg oppover

Edit:

Første gangen på to uker funding ser mer bullish ut

3 Likes

Minner sterkt om Countinghouse fund som definitivt var ponzi. De la ut videoer og var så snille og hyggelige, la ut videoer av seg selv der de diskuterte prosjektet, betalte buybacks til dem som ønsket det; inntil jeg skulle ha buyback, da var det stopp.

Vær ytterst forsiktig :sweat_smile: og ikke vær s¨blåøyd som jeg var. Det gikk mye penger ned i det dragsuget der…

Humm humm

Stuper nå. Forbanna annoying at bitmex folka kødder det til

Ble litt skeptisk til om dette kunne gå ut over driften til bitmex så tok tapet på marginposisjonen der.

Tok kun en time fra jeg startet withdrawal til det var på wallet

Rent teknisk er alt flott så lenge den holder seg over 10.000

2 Likes

Jeg tror fort 10000 kan ryke de kommende dagene, men spør du meg er ikke det noe problem langsiktig. Vil si at 9000 området er et langt viktigere nivå å holde av to grunner; vi satt her forrige HL i ukes chartet, samt at 9000 ligger rundt det viktigste fib nivået for å holdet livet i et bulflag i månedsframe intakt. Gapet rundt 9500 må nok også tettes før alle krefter kan dra lasset i samme retning.

Trekker man en trendlinge fra all time high og gjennom toppene nedover, ser egentlig 9000 ut som et riktig backtest område av trendlinjebruddet som skjedde ved sist oppgang.

Bryter kursen langt under 9000, da kan det ta lang tid før vi ser noe bullrun i bitcoin, men holder kursen seg over i oktober/november, så vil månedschartet se ut som et lekkert flag klar for å bryte opp rundt årsskiftet. Kortsiktig har vi nå en fallende trendlinje å forholde oss til. Kursen bør bryte over denne før 9000 ryker, så dette kan være verdt å følge med på.

3 Likes

Personlig har jeg sett på en megalang EQ bygge seg opp her og den kommer IMO til å bryte bearish fordi børsene kommer til å bryte bearish før / etter valget. Nå som Trump har fått Covid så blir situasjonen enda mer spent. Det er trendendring på weekly på flere indekser. Trenger bare dollar rally nå så kommer krypto også til å følge med nedover :star_struck:

1 Like

Gull stiger, så da følger nok bitcoin etter. Shitcoins og defi kommer kanskje til å ta en smell når folk allokkerer mot safety og kvalitet

1 Like

Har hatt det samme EQ patternet du nevner i bakhodet en stund, så skal absolutt ikke se bortifra at dette kan skje. Den kortsiktige trendlinja jeg la ved over kan være en fin guide. Hold 9000 og bryt over trendlinja for bulflag eller bryt ned under 9000 og EQ er et faktum :smile:

1 Like

Føler ikke gull følger bitcoin så godt, hvertfall historisk de siste årene?

1 Like