Definitivt et mulig månedlig bullflag som formes ja:-) Ser veldig bra ut!
Oi, det har vært snakk om det lenge, men nå bekrefter paypal at de integrerer krypto inn i sitt produkt.
300 millioner brukere får nå enkel tilgang til å eksponere seg.
Er denne type nyhet som kan være med å skyte kursen over forrige topp
Hvordan investerer du i BTC?
Jeg kjøper ekte bitcoin hos bitmynt eller miraiexchange og har på egne wallets stort sett.
Men du kan også bruke børsnoterte produkter som XBT trackeren. Største ulempen med sistnevnte er at den kun kan trades i børsens åpningstid.
Bitstamp
12761
Coinbase er veldig bra syntes jeg
Der sprakk den bobbla for denne gangen.
Pullback etter 15% oppgang på et par dager er vel ikke helt innenfor vanlige definisjoner av bobler som sprekker.
Du har pratet så mye om bitcoin og hvor kraftig den skal opp, har du greid å rote deg helt bort nå?
Hvis du tror bitcoin er i en boble nå, så tror jeg fort du kommer til å miste mye hår i 2021
Det blir nok ikke nødvendig med frisør etter 2021 der i gården, nei
Jeg er helt sikker på at vi kommer til å oppleve enda et bitcoinhysteri med like ellevill topp og kræsj som i 2018, spørsmålet er bare om det starter fra 20.000 eller 50.000 og når.
Tenk når flere ikoniske fyrer som Tudor Jones begynner å snakke crypto.
Fra 20k rundt mai-aug 2021
Den elleville veksten kommer enten når Kina, USA, EU og en haug andre land begynner å lansere sentraliserte nasjonale digitale valutaer eller når gjeldsboblen sprekker og sender en bølge med konkurser.
Er det et bullflagg bitcoin driver og tegner nå?
Denne bør dere lese:
Spørsmålet er om Bitcoin kommer til å bli kontrollert på samme måte som sølv, gull osv, med derivater! Eller - det vil jo selvsagt skje men spørsmålet er hvor mye prisen vil holdes i sjakk, og fra hvilke nivåer: foreløpig er mcap alt for lav.
Det som frister meg er begrensningen i volumet.
Kan ikke si det frister når 1 bitcoin kan deles opp i 100000000 deler ( satoshi).